Actiejournaal week 28 – Daan van den Berg met Michel Reijinga

• Categorie:
  • Het wekelijks terugkerend Actiejournaal,

Actiejournaal week 28 – Daan van den Berg met Michel Reijinga

Bekijk de video op LBRY.tv:

In het wekelijks terugkerend Actiejournaal, met Michel Reijinga van Nederland in Verzet, dit keer een nieuw gezicht aan tafel: Daan van den Berg. Samen met Michel blikt hij terug op het afgelopen weekend.

Afgelopen vrijdag 9 juli was er om 20.00 uur in Gorichem de Mars voor de kinderen, in samenwerking met Police for Freedom Nederland. Verder hebben Daan en Michel gesproken over de samenwerking in de toekomst voor meerdere grote partijen.

In het laatste weekend van augustus vertrekt men met bussen naar Luxemburg voor een demo op zaterdag.

Wil je Nederland in Verzet steunen? Ga dan naar https://nederlandinverzetshop.nl

Donaties kunnen naar M.Reijinga, NL54ABNA0511175426, o.v.v. DONATIE

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz.

Café Weltschmerz