Portugees vonnis onthult: Slechts 0,9% van de “coronadoden” stierf aan Covid-19

• maandag 28 juni 2021
  • Categorie:
  • De Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC  had al in januari bekendgemaakt dat 94% van de als covid-doden geregistreerde personen overleden zijn aan onderliggend lijden.

Portugees vonnis onthult: Slechts 0,9% van de “coronadoden” stierf aan Covid-19

(Door: Christoph Uhlmann – Vertaling: E.J. Bron)

Op grond van een burgerpetitie werd een rechtbank in Lissabon ertoe gedwongen om geverifieerde sterfdata m.b.t. Covid-19 te leveren. In slechts 0,9% van de geverifieerde gevallen stelde de rechtbank Covid-19 als doodsoorzaak vast. De rest van de 17.000 gemelde “coronadoden” is om andere redenen gestorven en had alleen maar een positieve PCR-test. De Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC (Centers for Disease Control) had al in januari bekendgemaakt dat 94% van de als covid-doden geregistreerde personen overleden zijn aan onderliggend lijden.

Opnieuw sensationeel vonnis uit Portugal

Er was al eens eerder een Portugese rechtbank die zorgde voor gejubel onder de critici van de maatregelen, toen het in november de PCR-tests als niet geschikt beschouwde om een infectie vast te stellen. Nu zorgt opnieuw een Portugese rechtbank met op feiten gebaseerde kennis voor opwinding: van januari 2020 tot april 2021 zijn er slechts 152 mensen AAN corona gestorven en niet 17.000, zoals van officiële zijde werd gezegd. Afgezien van deze 152 stierven alle “anderen” om verschillende redenen met een positieve PCR-test, bericht Peter F. Mayer op zijn blog.

Misdaden tegen de menselijkheid

“Wanneer ook in andere landen sprake is van deze cijfers in dezelfde orde van grootte, dan is er geen reden om iets anders aan te nemen dan dat het gaat om een bedrog van onvermoede omvang en werden hier in grote stijl misdaden tegen de menselijkheid begaan”, citeert Mayer het Portugese blog “andre-dias.net”. Ook de coronacommissie rondom Dr. Reiner Fuellmich ziet dat zo en bereidt aanklachten wegens zulke “misdaden tegen de menselijkheid” voor. In navolging van de artsenprocessen van Neurenberg na de Tweede Wereldoorlog wordt van Neurenberg 2.0 gesproken.

De twijfelachtige manier van tellen bij coronadoden

Zoals “Wochenblick” berichtte, is de manier van tellen bij corona-doden heel curieus. In ieder geval al diegenen, die tot 28 dagen voor de dood d.m.v. een PCR-test positief getest werden, worden als coronadoden geteld. Dat er serieus te nemen gezondheidspolitieke overwegingen achter deze manier van tellen zitten, mag betwijfeld worden.

CDC reduceerde het aantal coronadoden naar 6%

In januari van dit jaar trok de Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC de aandacht, toen zij bekendmaakte dat 94% van de zogenaamde coronadoden in werkelijkheid aan hun onderliggende lijden zijn overleden. En vorig jaar al stelde de patholoog Prof. Klaus Püschel uit Hamburg in het kader van de toenmalige eigenlijk verboden sectie op ongeveer 100 “coronadoden” vast dat bij het overgrote deel van de overledenen Covid-19 niet de doodsoorzaak was.

Bron:
    wochenblick.at
    Door: Christoph Uhlmann

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)