Geen afstand, geen maskers en geen vaccinatiepaspoort in de V.S. – 34 van de 50 staten hebben alle Coronamaatregelen afgeschaft

• woensdag 9 juni 2021
  •  De VS wordt langzaam maar zeker de vakantiebestemming bij uitstek. Wie de waanzin in Europa – althans die in Duitsland en Oostenrijk – wil ontvluchten, zou bijvoorbeeld Florida als reisbestemming moeten overwegen. Maar ook in de meeste andere staten is de normaliteit nu teruggekeerd.

8-6-2021

34 van de 50 staten hebben alle Coronamaatregelen afgeschaft. Zij volgen het voorbeeld van staten als South Dakota, die nooit beperkingen hadden en nu zelfs lockdowns, compleet met maskers, hebben verboden. In totaal zijn 10 staten door de pandemie gekomen zonder beperkingen, die dus niet eens als zodanig merkbaar was. En vele anderen hebben ze al lang geleden geopend, meldt TKP.

En het beste is: de vergelijking van staten met en zonder lockdowns, beperkingen of verplichte maskers leverde geen verschillen op wat betreft de incidentie van infecties in de staten met strenge maatregelen, waaronder verplichte maskers buitenshuis. De curven waren volledig in overeenstemming, en de open staten presteerden zelfs beter.

Maskers in de open lucht, de dwang zich te laten testen, afstand te houden en het “lage epidemiologische risico” te moeten aantonen met een inentingsbewijs, testresultaten of een bevestiging van een arts van een eerdere besmetting zijn in ons land normaal. Dat laatste is nu in de meeste staten van de VS verboden, deels bij wet.

Leuk om te zien in deze bijdrage op Servus TV.

Het is de hoogste tijd dat deze volstrekt onzinnige maatregelen ook hier onmiddellijk worden afgeschaft. De politici martelen alleen de mensen die hen gekozen hebben en voor hen betalen. Ook als toeristisch concept is de verplichting van de gasten om zich om de 48 uur te laten testen waarschijnlijk uniek.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief: