Debat ontwikkelingen Coronavirus - Tweede Kamer plenaire zaal LIVE

• Categorie: , ,
  •  Het debat is geschorst tot 14.20 uur

3-5-2021

⇩Meer informatie over het debat⇩

Debat over de ontwikkelingen rondom het coronavirus Sprekerslijst 1. A. (Aukje) de Vries VVD 4 min 2. J.M. Paternotte D66 4 min 3. G. Wilders PVV 4 min 4. J.A.M.J. van den Berg CDA 4 min 5. J.P. Kwint SP 4 min 6. E.M.J. Ploumen PvdA 4 min 7. E.M. Westerveld GroenLinks 4 min 8. E.M. van Esch PvdD 4 min 9. M.H. Bikker ChristenUnie 4 min 10. Thierry Baudet FvD 4 min 11. N. Gündogan Volt 4 min 12. N.J.F. Pouw-Verweij JA21 4 min 13. C.G. van der Staaij SGP 4 min 14. T. Kuzu DENK 4 min 15. N.L. den Haan Fractie Den Haan 4 min 16. C.A.M. van der Plas BBB 4 min 17. S.H. Simons BIJ1 4 min 18. W.R. van Haga Groep Van Haga 2 min Ontwikkelingen rondom het coronavirus Op donderdag 3 juni debatteert de Tweede Kamer vanaf 11.30 uur in de plenaire zaal over de ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus. De Kamerleden spreken onder meer over de versoepelingen die aangekondigd zijn tijdens de persconferentie van het kabinet op 28 mei. Voor het debat komen naar verwachting demissionair minister-president Mark Rutte en demissionair ministers Hugo de Jonge van Volksgezondheid en Tamara van Ark van Medische Zorg naar de Kamer.

Arnews