Caroline van der Plas over het bij voorbaat uitsluiten van partijen en daarmee miljoenen kiezers

• zaterdag 26 juni 2021
  • het lijkt wel de zandbak van een kleuterschool

25-6-2021

Bert Brandsma

Deze vrouw heeft power. Deze vrouw ziet het recht. Deze vrouw neemt het op voor PVV en de FvD. Wat een verfrissing na jarenlang de leugens en bedrog van Mark R. Blijft de vraag: waarom staat de VVD nog op zoveel zetels? Hoe dan?
    En eindelijk krijgt het CDA waar het recht op heeft: Op naar de 0 zetels.
    Ze hebben eerst Hans Janmaat aan de bedelstaf gebracht en wel zodanig dat je zou kunnen zeggen: HIJ IS VERMOORD. Daarna Theo van Gogh vermoord en als klapstuk Pim Fortuyn neergelegd. En dat allemaal onder het toeziend oog van de boven ons gestelden. Het CDA en de PvdA voorop. En vergeet Groen(s)links niet.
    De tijd is nu rijp om al dat gajes te verwijderen als ware het luizen.
    En dat de moordenaar van Pim nu vrij rondloopt is natuurlijk mede te danken aan onze laffe bestuurders. Het feit dat veel (linkse) mensen vinden dat ons land islamieten moet opvangen is natuurlijk aan mijn kleinkind van 10 niet uit te leggen. Ons land is vergeven van zwarte klootzakken, Allah aanhangers en onze eigen jongeren moeten 900,00 euro huur per maand betalen om in een krot te mogen wonen terwijl onze Allah aanhangers ons vermoorden. Zie afgelopen week in Duitsland. Maar dit is van iedere dag. En de linkse Laura Bromet decipelen staan het lachend uit te leggen voor de camera's. Niet te geloven dat er woningen bij moeten worden gebouwd voor *vluchtelingen*. Het zijn geen vluchtelingen! Rot op naar je eigen land./ Wat hier de grens overkomt zijn uitkering trekkers van mijn harde werken.
    Geert Wilders kan al 15 jaar niet meer normaal leven en al zal het tot mijn dood duren: IK BLIJF OP HEM STEMMEN; ook al zou ik ook eigenlijk op Caroline moeten stemmen. Ik zou eigenlijk het op 2 partijen mogen stemmen toe juichen. Dat zou sterke partijen opleveren.
    En die Sigrid Allah Kaag denkt dat ze de nieuwe leider is....... Nee Kaag, wegwezen naar het Midden Oosten.