Carola, Kantelmoment en Fuck up. Ab Gietelink interviewt Luc Sala

• maandag 7 juni 2021
  •  Interview: Luc Sala is behalve geslaagd zakenman, een creatief en visionair auteur en criticus

7-6-2021

Hij schreef een boek ‘Corona, Kantelmoment en Fuck up’ waarin hij een overzicht geeft van de Carolaspagetti tot aan eind Mei 2021. In Deel 2 geeft hij reflecties en suggesties voor de post -Carolawereld.

Er komen heel veel interessante waarnemingen langs in 200 pagina’s en 30 hoofdstukken. Het boek is gratis te downloaden of via het boekenhuis en luciussala.nl te bestellen. Ab Gietelink Contact www.abgietelink.nl geeft een overzicht van zijn werk U kunt tevens via zijn website voor zijn programma’s doneren Communicatie Info@abgietelink.nl https://twitter.com/abgietelink https://www.linkedin.com/in/ab-gietel... https://www.youtube.com/theaternomade Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz