Sigrid Kaag SCHEIDT van Mark Rutte

• vrijdag 2 april 2021
  • Categorie:
  •  Geert Wilders stak de lont aan met een motie van wantrouwen,...

2-4-2021

Geert Wilders stak de lont aan met een motie van wantrouwen, Rutte probeerde nog goede siervuurwerk te maken door te zeggen dat hij het zich niet kan herinneren en dat hij niet liegt. Nou, die smoes viel verkeerd en dat leidde tot een exploderende Kamer. Toen stond Wopkius Pilatus op om zich als een soort nieuwe vrome en onbevlekte oppositieleider te positioneren. Daarna dachten we dat Sigrid Kaag haar handjes ook nog in hetzelfde rode water van de vermoorde onschuld zou wassen, maar dit ging een stap verder en zei: "Hier scheiden onze wegen" en duwt daarmee het eerste mes in de rug van keizer Markus Activius Memoria Absentus Ruttius. In een noodvlucht naar voren riep Rutte pas dat ie vanmorgen om half acht "via-via" vernomen heeft dat zijn naam in het Omtzigtmemo stond, en dat leidde tot een schorsing zodat Rutte zijn wonden kan laten behandelen en een mini-reconstructie te maken. Live topic: HIERRR https://www.geenstijl.nl/5158465/het-... Abonneer voor meer stijlloze video's: https://bit.ly/KLIKHIERENABONNEER Hou GeenStijl in de lucht. Kies voor premium: https://premium.reaguurder.nl