Police For Freedom - Mars voor Menselijke Verbinding 10 apr. 2021

• maandag 12 april 2021
  •  Het mocht niet in Hilversum, toen werd het .....

10-4-2021

Compilatie van diverse videobronnen van de 'verboden' Vrijheidsmars en een analyse van Mordechai Krispijn op 14:55 . Kijk ook op https://youtu.be/v0w9U93njW4 van PotKaars, Ruptly Live met het hele verslag van meer dan twee uur https://youtu.be/P395otgD1pc , Bij LNN voor de reportage https://youtu.be/P_WFte262jQ (https://www.lnnmedia.nl/), ON met https://youtu.be/MkQ4Ir7jRdI en OPN https://www.onafhankelijkepersnederla... . ---------------------------------------------------------------------------- Apeldoorn in grote paniek. Stad ging hermetisch op slot voor alle demonstranten. Maar het werd een soort puzzeltocht. Zonder organisatie maar toch gedisciplineerd dankzij de vele vrijwilligers van Politie, Marechaussee, Veteranen, Artsen, Hulpverlening, Docenten en Ambulancebroeders, kwamen meer dan 5000 mensen naar Baarn om daar een mooie demonstratieve mars voor samenwerking en verbinding te lopen. Met dank aan de Gemeente Baarn en de Politie Midden-Nederland.

Peter Heine