Cardioloog waarschuwt voor Covid-19 vaccins fraude en hyper-inflammatoire immuunreacties veroorzaakt door de injecties

• zaterdag 17 april 2021
  • VACCIN TEGEN COVID-19 IS NIET NODIG

0

Een deskundige fysicus-nucleaire cardioloog verscheen in een recente aflevering van Pandemic War Room om het publiek te waarschuwen voor de gevaren van de experimentele Covid-19 vaccins en om de fundamentele fraude te bespreken die werd gebruikt om de werkzaamheid van de vaccins valselijk aan te prijzen.

Dr. Richard Fleming heeft de klinische testen voor de experimentele Covid-19 vaccins grondig bestudeerd en begrijpt de fraude achter klinische testen en marketingcampagnes voor vaccins. Dr. Fleming waarschuwt dat nooit is aangetoond dat de vaccins effectief zijn voor het bereiken van enig doel voor de menselijke gezondheid. De studies naar de werkzaamheid waren gebaseerd op willekeurig toeval en onderzochten niet de virale belasting noch gebruikten zij controleerbare diagnostische criteria om vast te stellen of het vaccin enig effect heeft op het immuunsysteem van een persoon. Hij waarschuwt ook dat de vaccins de gekkekoeienziekte bij dieren kunnen veroorzaken – het soort zenuwbeschadiging dat voorafgaat aan Alzheimer en andere neurologische aandoeningen die vaak met ouderdom worden geassocieerd.

De werkzaamheid van vaccins werd bepaald op basis van willekeurig toeval, niet op basis van controleerbare diagnostische criteria

“Ik ben niet anti-vaccinatie”, vertelde Fleming aan War Room. “Ik ben gewoon tegen slechte medicijnen”. Dr. Fleming wees op de fundamentele fraude van de eigen gegevens van de vaccinproducent die werden gebruikt om de zogenaamde werkzaamheid van het product valselijk aan te prijzen.

Pfizer, Moderna, en Johnson & Johnson bepaalden allen de werkzaamheid van het vaccin op basis van willekeurig toeval, waarbij verifieerbare diagnostische criteria werden omzeild en de virale belasting werd genegeerd. Volgens de gegevens van de Emergency Use Authorization van de FDA is er geen aantoonbaar verschil tussen het vermogen van het vaccin om Covid te stoppen in vergelijking met iets anders. De gegevens over de werkzaamheid van het vaccin zijn bedrog omdat het berust op willekeurig toeval en foutieve hoge-cyclus amplificatie van niet-besmettelijk virusmateriaal om ten onrechte Covid te diagnosticeren in de controlegroep en de werkzaamheid van het vaccin op te blazen. Het vaccin maakt geen enkel verschil in het stoppen van Covid en pakt geen onderliggende immuundeficiënties aan die tot ernstige ziekte leiden.

Covid-19 vaccins zullen onvermijdelijk antilichaam-afhankelijke versterking veroorzaken, een nog grotere bedreiging

In feite kan het vaccin bijdragen aan meer ernstige gezondheidsproblemen en problemen met het immuunsysteem. Als het publiek voortdurend met zo’n grote snelheid wordt gevaccineerd, zullen deze individuele gezondheidsproblemen uitgroeien tot een catastrofe voor de volksgezondheid. Antilichaam-afhankelijke versterking is een ernstig probleem dat werd waargenomen bij dieren die werden blootgesteld aan Coronavirus-vaccins. Alle eerdere pogingen om een Coronavirus-vaccin voor SARS en MERS te ontwerpen, en soortgelijke pogingen om het RSV- en het dengue-vaccin te maken, veroorzaakten antilichaam-afhankelijke versterking. Terwijl antilichamen na vaccinatie meetbaar toenemen, leiden diezelfde antilichamen tot een hyperinflammatoire immuunreactie zodra het dier of de persoon opnieuw wordt blootgesteld aan het wilde virus. Deze vaccinaties leidden uiteindelijk tot dodelijke immuunreacties bij de dieren, waarbij zij op de dood werden voorbereid zodra zij opnieuw aan het virus werden blootgesteld.

De spike-eiwitsynthese van het vaccin veroorzaakt ernstige ontstekingen, een voorloper van vele ernstige ziekten

Dr. Fleming zei dat de kunstmatige spike-eiwitten, gecodeerd door het vaccin, ontstekingen veroorzaken. In de jaren ’90 ontdekte hij dat ontsteking hart- en vaatziekten veroorzaakt. Het probleem van de bloedstolsels, dat bij alle Coronavirus-vaccins is vastgesteld, is een teken dat de gecodeerde spike-eiwitsynthese een alarmerend niveau van ontsteking in het lichaam veroorzaakt, vooral bij mensen die reeds ontstekingsbevorderend voedsel eten en plaque-afzettingen in hun slagaders hebben.

Dr. Fleming waarschuwde voor een ander schadelijk verschijnsel op lange termijn dat het gevolg zal zijn van de vaccinatie tegen Covid in het komende jaar of twee: “In het diermodel ontwikkelen zij (Lewy-lichaampjes, geassocieerd met dementie), spongiforme, en gekkekoeienziekte. We weten ook dat ze twee weken daarna .. ontwikkelen wat Alzheimer en neurologische aandoeningen veroorzaakt”.

Bronnen:
    Pandemic.news
    Pandemic.Warroom.org
    NaturalNews.com

Fleming concludeerde dat de vaccins “geen statistisch significant voordeel” hebben en adviseerde de Biden-regering op te roepen tot een onmiddellijke evaluatie “of er enige aangetoonde werkzaamheid” van de vaccins is“want die is er niet”.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

VOORMALIGE PFIZER HOOFDARTS: VACCIN TEGEN COVID-19 IS NIET NODIG

Frontnieuws

Verontruste zei

Wat een ellende staat ons te wachten als dit uit komt. Maar welbewust gecreëerd door het huidige regime en overheden. Vrijwillig? Rot toch op.