‘Zij die sterven groeten u’; Hoogleraar Capel vergelijkt werking Covid vaccins met een plofkraak

• zondag 7 maart 2021
  • ‘Ik vind de woestijn op dit moment een heel aardig beeld waar ik in vertoef,’ ........

—————————————————————————————————————————————–

Kiest de regering voor horeca/MKB, of voor Big Pharma? Alle signalen wijzen op het laatste

—————————————————————————————————————————————–

Op zijn kenmerkende heldere en droogkomische wijze heeft hoogleraar (em.) experimentele immunologie Pierre Capel in een nieuwe video opnieuw grote vraagtekens gezet bij de Covid vaccinaties en het regeringsbeleid. Hij vergelijkt de werking van de mRNA vaccins in ons lichaam met een plofkraak, waarna de ‘experts’ de – soms fatale – ravage toeschrijven aan ‘achterstallig onderhoud’.

‘Ik vind de woestijn op dit moment een heel aardig beeld waar ik in vertoef,’ begint Capel. ‘Ik kan daar namelijk heel hard schreeuwen, maar haast niemand hoort mij.’

‘Messenger RNA (mRNA) is een soort kopie van een genetische code. Als je dit naar de eiwitfabriek in de cel brengt, worden daar eiwitten van gemaakt.’ Hij laat dan een tekening gezien van het inwendige van een menselijke cel. In de celkern zit alle genetische informatie in de vorm van DNA. ‘Stel dat de pancreas insuline wil aanmaken. Dan wordt in de celkern een kopietje gemaakt van het insuline gen in de vorm van mRNA. Dat komt in de ‘eiwitfabriek’ van de cel terecht, en vervolgens wordt het product aangemaakt.’

Hij vergelijkt dit veel voorkomende normale proces met een geldopname bij een PIN automaat. Het DNA in de celkern is de bank, het mRNA is je pasje. Als de juiste ‘pincode’ wordt ingetoetst komt het geld tevoorschijn, in bovenstaand geval insuline.

Lichaam ziet mRNA dat omgekeerde weg bewandelt als groot gevaar

Maar wat nu als we mRNA de omgekeerde weg laten bewandelen, namelijk van buiten naar binnen, de celkern in? In plaats van dat mRNA in de celkern wordt gemaakt, spuiten we het nu bij mensen in. Dat is geen normaal lichamelijk proces, dus ziet jouw immuunsysteem zo’n externe stof ‘meestal als zeer gevaarlijk. Bij binnenkomst van dit materiaal ontstaat er enorme paniek.’ Allerlei afweermechanismen, zoals inflamosomen, het complementsysteem en NFkappaB, komen in actie.

Als we dit vergelijken met de rustige, natuurlijke ‘geldopname’, waarin het mRNA van binnenuit komt en als lichaamseigen wordt gezien, dan wordt het lichaamsvreemde mRNA van buitenaf gezien als een hele agressieve ‘geldopname’: een plofkraak. ‘Deze twee methoden zijn nogal verschillend.’ Dan laat hij een clipje van een beveiligingscamera van zo’n plofkraak zien. ‘Dit is dus ook een geldopname, maar wel een beetje anders…’

Komt ravage na plofkraak door achterstallig onderhoud?

Het grote punt is dat ‘als wij het immuunsysteem willen activeren, er een soort gevaarsignaal moet zijn, want anders gebeurt er niets. Dat gevaarsignaal is dat je buiten het normale circuit om, van buiten naar binnen, iets gaat bewerkstelligen in de cel. Dat is op zich heel nuttig om het immuunsysteem te activeren en op die manier een hele reactie te starten, waardoor je met dat gevaar leert omgaan.’

‘Maar is het soms iets te heftig, of niet? En dat is heel erg belangrijk om uit te zoeken. Dus als we nu zien dat een dergelijke reactie is opgetreden (zie afbeelding hieronder), en komt dat dan door deze wat agressieve manier van geld opnemen, dan moet je toch proberen dat wat te beteugelen, dat het ietsje rustiger zou kunnen. Maar volgens de experts komt deze situatie door achterstallig onderhoud.’

‘Zo hebben we ook gebieden met veel oudere mensen met deze stimulering van het immuunsysteem. Die is op zich wel wel nuttig, maar moet wel netjes gereguleerd worden en niet te heftig zijn, want dan krijg je deze situatie:’

‘Maar daar hoef je je verder geen zorgen over te maken, want dit komt door ‘onderliggend lijden’….’

Duim omhoog voor horeca/MKB, of voor Big Pharma?

Na een jaar van keiharde, zeer ingrijpende en veelal verwoestende maatregelen kunnen we de huidige situatie vergelijken met de Romeinse spelen. ‘Een kleine groep zit op de tribune te genieten en te kijken naar het gevecht van het MKB in de arena der maatregelen. Na een jaar moeten er oordelen worden geveld, en krijg je de kreet ‘Zij die sterven groeten u’. Over hen wordt het lot geworpen, en de leider beslist, samen met een klein introuwd groepje’ (een soort politieke inteelt – X.).

‘Hoe die beslissing is, welk oordeel wordt geveld – duim omhoog voor de horeca, of voor Big Pharma? – ligt niet in onze handen. Als een roepende in de woestijn zien wij dus hoe het prachtige immuunsysteem verkwanseld wordt voor een prikkie, en dat de enige kreet die op dit moment echt goed bekeken moet worden, ‘morituri te salutant’ is.’

Kijk hier de hele column (8 minuten):

Zij die sterven, groeten u. Nu de horeca, het MKB, de bejaarden (met volgens diverse bronnen in sommige verpleeghuizen tussen de 10% en 25% sterfte), en straks misschien wel eenzelfde deel van ALLE vaccinatie ontvangers?

Om het over het sterven van onze vrijheid, democratie en toekomst van onszelf en onze kinderen nog maar niet te hebben.

Zijn we als volk inmiddels suïcidaal genoeg om op 17 maart weer massaal op dezelfde mensen en partijen te stemmen die dit allemaal over onze ruggen aan het uitvoeren zijn?

Xander

Zie ook o.a.:

05-03: ‘Deze vaccins zijn het beste wat ons kon overkomen’ – een bloemlezing
    03-03: Artsen VS constateren dat vrouwen borstkanker symptomen ontwikkelen na vaccinaties
    02-03: Frans universitair onderzoek constateert ‘tientallen tot honderden keren hogere sterfte door Pfizer vaccin’
    01-03: Nederlandse staat acht zich niet verantwoordelijk voor schade door vaccinaties en schuift schuld af op zorgverleners
    24-02: Peer reviewed studie in Nature: Nano deeltjes vaccins kunnen hersenschade veroorzaken
    23-02: 22 bewoners verpleeghuis Amersfoort overleden na eerste vaccinatie
    21-02: Nieuwe slachtingen in Duitse verpleeghuizen na vaccinaties
    18-02: Mark Zuckerberg: ‘Vaccins veranderen menselijk DNA, lange termijn gevolgen onbekend’
    13-02: Oud-directeur spoedhulp afdeling VS verwacht over 4 tot 14 maanden ernstige gevolgen vaccinaties
    05-02: (/ Research wijst op het risico dat juist vaccins levensgevaarlijke mutaties corona virus kunnen veroorzaken)