Strafrechtelijk onderzoek naar AstraZeneca nadat leraar sterft na vaccinatie, maar Italië gaat gewoon door met inenten

• woensdag 17 maart 2021
  •  Gezaghebbende pro-vaccin expert, voormalig werkzaam bij onder andere GSK, roept WHO op om vaccineren onmiddellijk te stoppen, omdat ‘een heel onschuldig virus hierdoor in een oncontroleerbaar monster wordt veranderd’

16-3-2021

Italiaanse officieren van justitie in Sicilië en de regio Piemonte zijn een strafrechtelijk onderzoek gestart naar aanleiding van de dood van een 57 jarige leraar (foto), die slechts enkele uren nadat hij was geïnjecteerd met het AstraZeneca vaccin is gestorven. Al 24 landen hebben het AstraZeneca vaccin tijdelijk opgeschort vanwege vergelijkbare ernstige bijwerkingen en sterfgevallen. In België is een 30 jarige zorgmedewerkster in de eerste nacht nadat ze dit vaccin had gekregen aan één oog blind geworden. Desondanks blijven autoriteiten hardnekkig volhouden dat het allemaal ‘toeval’ is.

In Italië zijn bijna 400.000 AstraZeneca vaccins in beslag genomen na minstens 15 gerapporteerde sterfgevallen en nog eens 22 gevallen van longembolie. Het meest recente slachtoffer is de 57 jarige muziek leraar Sandro Tognatti uit Biella. Op zaterdagmiddag liet hij zich vaccineren, waarna hij vrijwel onmiddellijk hoge koorts kreeg. De volgende morgen trof zijn vrouw hem dood in zijn bed aan.

Afgelopen week meldden tientallen leraren in Italië zich ziek na gevaccineerd te zijn. Scholen moesten zelfs dicht omdat er geen vervangende leraren te vinden waren.

Nederland behoort tot de landen die het ‘chimpansee’ adenovirus vaccin van AstraZeneca tijdelijk in de ijskast lieten staan nadat tal van mensen doodziek werden of stierven door ernstige bloedstollingen. Inmiddels gaan Frankrijk en Italië toch weer door met vaccineren nu EMA directeur Emer Cooke heeft gezegd dat deze situaties ‘niet onverwacht’ zijn, en er ‘geen aanwijzingen zijn dat de vaccinaties deze toestanden hebben veroorzaakt.’

‘Vaccinaties creëren oncontroleerbaar monster’

Dr. Geert Vanden Bossche, een internationaal erkende pro-vaccin expert die onder andere met en voor GSK, Novartis, de Bill & Melinda Gates Foundation en de GAVI alliantie heeft gewerkt, roept de WHO op de corona vaccinaties onmiddellijk te stoppen, omdat deze ‘een heel onschuldig virus veranderen in een oncontroleerbaar monster‘ (zie ook ons artikel van 15 maart: ‘Meest gelezen Britse medische auteur geeft ongekende waarschuwing af voor Covid vaccins‘).

Vanden Bossche zegt dat het vaccineren op het hoogtepunt van een epidemie het allerstomste is dat je kunt doen, en tegen alle geldende wetenschappelijke stelregels en principes ingaat.

Inmiddels hebben al bijna 2 miljoen Nederlanders zich laten injecteren met de zeer omstreden gen-therapie ‘vaccins’ van Pfizer, Astra Zeneca en ook Moderna, waarmee ze onwetend deelnemen aan het grootste medische experiment aller tijden, wat naar mijn overtuiging de met afstand grootste misdaad tegen de menselijkheid kan worden die er in de hele historie ooit op deze planeet is gepleegd.

Xander