Schade zonder schuld: in gesprek met Kiki |

• woensdag 24 maart 2021
  •  Te gast is Kiki uit Tilburg, die zich eveneens bij de actie voor compensatie heeft aangesloten nadat haar Grieks restaurant bruut de nek is omgedraaid door de regering.

24-3-2021

Na de eerdere oproep aan horecaondernemers om zich aan te sluiten bij een juridische procedure om de schade van de lockdowns en aanverwante maatregelen te verhalen op de overheid is het team van Sven aan de slag gegaan om alles in gang te brengen. De inschrijving is inmiddels gesloten en met de aangesloten ondernemers gaan zij aan de slag. Te gast is Kiki uit Tilburg, die zich eveneens bij de actie voor compensatie heeft aangesloten nadat haar Grieks restaurant bruut de nek is omgedraaid door de regering. Sven blikt met haar terug en vooruit in het licht van de onzekerheid die zelfs na de verkiezingen nog lang niet lijkt op te klaren. Link: https://horecaschadecompensatie.nl/ Als u ons in deze turbulente tijden wilt helpen om dit te kunnen blijven doen en meer tijd en middelen te kunnen besteden aan onderzoek, interviews, reportages en andere zaken die er echt toe doen, overweegt u dan een bijdrage te leveren naar waardering én vermogen. Bezoek de webshop op https://nooit.nl/shop/ of ga naar https://eenoorlogreedsverloren.nl/ste... Naast YouTube zijn wij uiteraard op meer kanalen te vinden. Voor een overzicht van onze eerdere public

Een Oorlog Reeds Verloren