Momenteel 10 Europese landen die de experimentele COVID-vaccins van AstraZeneca schorsen wegens dodelijke bloedstolsels

• zaterdag 13 maart 2021
  • Eerder deze week meldde Frontnieuws dat Oostenrijk het injecteren van mensen met het experimentele COVID-vaccin van AstraZeneca had stopgezet nadat twee verpleegsters bloedstolsels hadden gekregen, waarbij een van hen overleed.

12-3-2021

Een ander sterfgeval als gevolg van bloedstolsels na injectie van het COVID-vaccin van AstraZeneca werd gemeld in Denemarken, wat Denemarken ertoe heeft aangezet om ook het vaccineren van mensen met het huidige COVID-vaccin van AstraZeneca op te schorten.

Eerder vandaag tweette de Deense minister van Volksgezondheid Magnus Heunicke dat de gezondheidsautoriteiten in Denemarken een grondig onderzoek naar de kwestie aan het uitvoeren waren.

“De gezondheidsautoriteiten hebben uit voorzorg de vaccinatie met
    AstraZeneca stopgezet na een signaal van een mogelijk ernstige
    bijwerking in de vorm van dodelijke bloedstolsels. Het is momenteel
    niet mogelijk om te concluderen of er een verband is. We handelen
    vroeg, het moet grondig worden onderzocht # COVID19dk

Verscheidene andere landen hebben nu de voorzorgsmaatregelen van Oostenrijk en Denemarken gevolgd en ook de uitrol van de experimentele COVID-vaccins van AstraZeneca stopgezet.

Zwitserland, Oostenrijk, Noorwegen, Denemarken, Estland, Litouwen, Luxemburg, Letland, IJsland en Italië hebben allemaal hun plannen om het vaccin van AstraZeneca te gebruiken stopgezet.

Een van de landen die het vaccineren van hun bevolking met het experimentele AstraZeneca-vaccin NIET opschorten, is het VK, waar de Medicines and Healthcare products Regulatory Agency gisteren een rapport publiceerde waarin 201.622 gewonden en 275 sterfgevallen na injecties met het AstraZeneca-vaccin worden vermeld.

Het Europees Geneesmiddelenbureau heeft Europese landen toestemming gegeven om door te gaan met het injecteren van hun burgers met het AstraZeneca-vaccin terwijl onderzoek wordt gedaan naar de fatale bloedstolsels.

Het Europees Geneesmiddelenbureau heeft gezegd dat het Covid-vaccin van Oxford/AstraZeneca gebruikt mag blijven worden tijdens een onderzoek naar gevallen van bloedstolsels die verschillende Europese landen ertoe hebben aangezet het gebruik van de prik te pauzeren. (bron)

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Het VK is een nieuwe klinische studie gestart waarbij deelnemers verschillende Covid-19 vaccins zullen krijgen voor hun eerste of tweede dosis. Zij zullen bijvoorbeeld bij hun eerste injectie het vaccin krijgen dat is ontwikkeld door de Universiteit van Oxford/AstraZeneca (LON:AZN), gevolgd door de samenstelling van Pfizer/BioNTech als een booster. De studie wordt gesteund door 7 … Meer lezen overDe waanzin wordt nog waanzinniger: VK start mensenproeven met nepvaccins door AstraZeneca doses te mengen met Pfizer/BioNTech vaccins

Nederland is overbevolkt, daarom is Rutte zo blij met deze stevige griep, dat ruimt lekker op zodat er nog veel meer migranten kunnen worden binnengehaald.