Gemeenteraad Hollands Kroon zet donderdag 18 maart tijdens de raadsvergadering zwaar middel in rondom datacenters

• maandag 15 maart 2021

• Hollands Kroon -
    Maar wat klopt hiervan en wat niet?

HOLLANDS KROON - Senioren Hollands Kroon, CDA en VVD hebben voorgesteld tijdens de raadsvergadering een interpellatiedebat in te lassen.

15-3-2021

De datacenters in de Wieringermeer, er is veel over gezegd en geschreven. Maar wat klopt hiervan en wat niet?

De fracties van Senioren Hollands Kroon, CDA en VVD hebben daarom voorgesteld om donderdagavond tijdens de raadsvergadering een interpellatiedebat in te lassen. Dit is een zwaar middel om informatie te krijgen van het college over een actueel en gevoelig onderwerp. Het doel is om duidelijkheid te krijgen.

Hoogstwaarschijnlijk vindt het debat aan het begin van de vergadering plaats. De digitale raadsvergadering start om 20:00 uur en is live te volgen via https://bit.ly/38FRGji.

HK