Ambtenaren en stemmentellers: let eerst op uw eigen baan

• maandag 15 maart 2021
  • Categorie:

Ambtenaren en stemmentellers: let eerst op uw eigen baan

(Door: “Weethetwel”)

Komende week zijn de verkiezingen. Met 2.500.000 vervalsbare schriftelijke stemmen kan het een sport worden zoveel mogelijk stemmen naar het D66kaaggedrocht over te hevelen. Gewoon omdat het kan. Maar iedere Nederlander die zijn salaris direct en indirect uit de staatsruif vergaart (en dat is inmiddels al meer dan de helft van de bevolking) moet zich realiseren dat met de Great Reset het fundament onder de welvaart wordt weggeslagen. Het afslachten van de middenstand betekent ook het massale einde van overheidsbanen. De Great Resetters hebben een hekel aan de mensheid en daar horen de ambtenaren beslist bij. Werk deze week niet mee aan uw eigen ondergang.

Ravage

Denk daarbij ook eens aan de ravage die veel van u in opdracht van uw bazen hebben moeten aanrichten in de maatschappij. Sportverenigingen, muziekverenigingen, cultuur, gezelligheid: allemaal kapot of bijna kapot. Mensen die radeloos zijn of in eenzaamheid sterven. Was en is het dat allemaal waard?

Thuiswerken?

En hoeveel van u werken al een jaar thuis in het absolute niets. Was dat niets doen een vakantie?

Nee, dat voelde niet best. Ga er maar van uit dat het vooruitlopend is op aangetoonde overbodigheid. Een maatschappij kan niet draaien op niets. De rekening wordt gepresenteerd.

Is er nog wat aan te doen?

De ravage in het land is al enorm en wordt iedere dag groter. Het is immens belangrijk het vernietigen van de economie en de maatschappij te stoppen. De komende week is er die kans door te stemmen. Stemmen en het eerlijk tellen van de stemmen is daarom niet enkel een persoonlijk belang, maar bepaalt tevens de toekomst van ons allemaal.

Door:
    “Weethetwel”