Waarom weigert de Kamer debat over EU-Immigratiepact?!

• vrijdag 5 februari 2021
  • Het MKB staat op omvallen en het kabinet legt winkeliers nog even wat totaal onwetenschappelijke regels op.

4-2-2021

Het MKB staat op omvallen en het kabinet legt winkeliers nog even wat totaal onwetenschappelijke regels op. Unilever kan Rutte altijd een smsje sturen, maar het MKB krijgt een extra klap in het gezicht van de VVD. Kies 17 maart voor een partij die wél voor ondernemers opkomt. Stem 17 maart Forum voor Democratie. ► TELEGRAM: https://t.me/fvdnl​​ ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocra... ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl​​ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie​​ ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/fvd/​​ ► GAB: https://gab.com/fvdnl​​ ► WEBSITE: https://fvd.nl​​

☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk

Forum voor Democratie

De kamer weigert ook om antwoord te vragen aan Rutte of hij precies uit kan leggen wat Back Built Matter precies inhoudt. Nou is Rutte in zijn eerst leugentje niet gestikt maar het schijnt zo moeilijk uit te leggen zijn dat hij weigert antwoord te geven, gesteund hierin door een meerderheid in de 2e kamer. Alle wereldleiders gebruiken plotsklaps de term zonder uitleg te geven. Zelfs Wilders wil het niet weten en dat alles is uitermate alarmerend.