The Trueman Show #9 met Jan Bonte AKA Jan B Hommel

• zaterdag 13 februari 2021
  •  Dit is niet houdbaar.

12-2-2021

The Trueman Show #9 met Jan Bonte AKA Jan B Hommel. ABONNEER: https://www.youtube.com/channel/UCbPd... Check mijn website voor meer nieuws en informatie: https://www.jornluka.com Voor deze negende aflevering reisde ik af naar Dalfsen om bij neuroloog Jan Bonte AKA Jan B Hommel thuis langs te gaan voor een lekker lang gesprek. Deze podcast is opgenomen op 04-02-2021. Jan en ik zaten in zijn woonkamer, heerlijk rustig aan op de bank. We spraken over leven en dood, mogen we nog wel dood gaan?, het defect van factcheckers, de onkunde van Marion Koopmans, het godcomplex van Gommers en Kuipers, het topdown beleid van de Jonge en Rutte, de tweede wereld oorlog, de code Neurenberg en daarmee de naderende vaccins en zijn hoopvolle kijk op de toekomst. Vond je het tof? Like de video en deel het met je vrienden, samen maken we de echte verhalen groot! Volg me ook op social media: https://www.instagram.com/jornluka/​​ https://twitter.com/JornLuka​​ https://www.facebook.com/jornluka​​ Volg Jan op Twitter of zijn website: https://twitter.com/hommel_b https://www.janbhommel.com #PODCAST #JANBONTE #NEUROLOOG #ZORG #WETENSCHAP #JORNLUKA #TRUEMANSHOW #ARTS #GESPREK #INTERVIEW #KOOPMANS #KUIPERS #DEJONGE #RUTTE #PFIZER #MODERNA #FACTCHECKERS #DOOD #LEVEN #ANGST #NEURENBERG