‘Dit gaat al lang niet meer over een virus, maar over totale controle’

• maandag 22 februari 2021
  • Categorie: , ,
  • “Wordt in godsnaam wakker, mensen!”

‘Dit gaat al lang niet meer over een virus, maar over totale controle’

In minder dan een jaar tijd zijn we van een vrije democratie naar een gesloten, onvrije en niet-democratische maatschappij gegaan. Dat zei huisarts Jan Vingerhoets pas geleden bij de buitenparlementaire onderzoekscommissie. Hij maakt zich zorgen over de maatregelen, die steeds verder worden uitgebreid, en het vaccin.

“Het gaat niet meer alleen over het vaccin, het is veel groter,” aldus Vingerhoets. “Het gaat de hele maatschappij aan. Het gaat de toekomst van onze kinderen aan.” De huisarts heeft besloten zijn nek uit te steken: “Als ik straks mijn kinderen nog wil kunnen aankijken, moet ik kunnen zeggen: ja, ik heb gedaan wat ik kon om mensen wakker te schudden en te laten zien wat hier gebeurt.”

Op LinkedIn haalt hij hard uit naar het kabinet: “De overheid die zinloze maatregelen propageert, liegt dat het vaccin ‘uit-en-te-na is getest’, mondkapjes zinloos vond, maar ze toch verplichtte, die stelde dat kinderen niet bijdragen aan besmetting, maar hen vervolgens zinloze testen liet ondergaan. De overheid die de avondklok als eerste zou afschaffen, maar vervolgens de rechter schoffeert om haar te behouden.”

Wordt in godsnaam wakker, mensen!

“Stukje bij beetje wordt onze vrijheid afgenomen,” stelt Vingerhoets vast. “We staan erbij, kijken ernaar en laten het gebeuren. Wie kan nu nog met droge ogen beweren dat vrijheid en democratie hier veilig zijn? Zeg later niet dat je het niet geweten hebt! Dit gaat al lang niet meer over een virus, maar over totale controle.”

De huisarts waarschuwt dat het coronavaccin snel achterhaald zal blijken. “Maar dat maakt niet uit, want registratie, uitsluiting en gedragscontrole zullen het resultaat zijn.”

Vingerhoets slaakt een hartenkreet: “Wordt in godsnaam wakker, mensen!”

Verontruste zei

In Duitsland zijn de resultaten er al. Een stille protesttocht tegen de maatregelen ontaard in een ordinaire scheldpartij van voorstanders, uiteraard met die snotlappen op om toch maar niet herkend te worden.
    De "niet verplichte" prik van onze fricandellen leurder, maar die anderen zonder meer verplicht mogen stellen zal voor een nog verdere scheuring zorgen. Als oudere ondervind ik dit al als jonge kinderen met een wijde boog om me heen lopen als of.....
    En wat als de nawerkingen van de therapie door speciaal geselecteerde "filosofen en ethisch deskundigen" acceptabele situatie anders uitpakt dan nu voorgestaan? Dit proces is dan niet omkeerbaar!
    Ben bang, alles is voor geld te koop. Zeker de politiek maar blijkbaar nu ook de juiste moraal en .... nu ja vrijwel alles war een jaar geleden nog immoreel was en absoluut ethisch niet aanvaardbaar.
    Hoe: lees https://www.janbhommel.com/post/vaccins-tegen-het-sars-cov-2-virus-deel-1 en verder.

Het is zo oud als de weg naar Rome: "VERDEEL EN HEERS".
    Mensen die elkaar op hun gezicht slaan omdat de ander geen mondmasker draagt(om medische redenen), jongeren tegen ouderen, zieken tegen niet zieken,
    migranten moslims tegen autochtoon, zwart tegen wit, arm tegen rijk en ga zo maar door. Dit kabinet is er een meester in.