Zij zijn knettergek zegt de leek

• zaterdag 30 januari 2021
  • Categorie: , ,
  • Enkele overpeinzingen van een leek met boerenverstand.

29-01-2021

‘Heeft de EU zich door de farmaceuten laten bespelen?’ kopt de NRC. Vanwaar dat vraagteken? En voor ‘bespelen’ had gerust ‘belazeren’ mogen worden ingevuld. En dan is belazeren ook nog eens zwak uitgedrukt.
    Een opgefokte pandemiehysterie bestrijden met virtuele atoombommen is wat de overheden wereldwijd in navolging van valse testen en niet wetenschappelijke prietpraat aan het uitvoeren zijn.

Als je als leek bronnen mag geloven dat ruim 98% van de mensen covid-19 (evenals ook in voorgaande jaren de griep) gewoon overleven, zonder extreme ziekteverschijnselen, zou de focus moeten liggen op die 2% die wel risico’s lopen. Het gros van die 2% is heel oud of heeft onderliggende kwalen. Waar en wanneer in de afgelopen 10 jaar hebben we Rutte & co kunnen betrappen op preventieve zorg en juiste zorgmaatregelen? Horen 1000 IC-bedden ruimen, ziekenhuizen failliet laten gaan en heel veel zorgmedewerkers ontslaan tot langetermijnbeleid ten behoeve van een goed zorgsysteem? Hoort de BTW-verhoging van gezonde voeding naar 9% in plaats BTW-vrij maken hier ook bij?

Waarom moet die 98% van de bevolking lijden onder 2% risicogevallen en zich laten volspuiten met mRNA’s die aantoonbaar het DNA modificeren, zeg maar manipuleren, zeg maar onomkeerbaar veranderen? Er zijn blind voor miljoenen aan niet bewezen en amper geteste vaccins besteld en veel naïeven staan te springen om schijnveiligheid te laten injecteren. Ja, schijnveiligheid, want na de eerste spuit moet blijvend (meerdere malen per jaar?) een covid-injectie worden gehaald, deels omdat ze slecht werken, deels omdat het virus, net als de griep blijft muteren. AstraZeneca, de koploper van de belazerbranch kan voor bejaarden rond de 10% bescherming garanderen. Bescherming tegen wat?

Bijna een jaarlang sterven besmette patiënten met onderliggende kwalen, maar ook mensen boven de 80 aan covid-19. Maar alle doden die vlak na de vaccinatie sterven, doen dat omdat ze oud zijn of onderliggende ellende hebben. Het is maar hoe het de farmamaffia’t beste uitkomt. Bijkomend en opmerkelijk is dat gevaccineerden vooralsnog toch nog een mondkapje dienen te dragen, op 1,5 meter moeten blijven en zich aan de avondklok moeten houden. Zo betrouwbaar is die commercieel uitgebuite spuit blijkbaar.

Dat er meer doden vallen dankzij de covid-maatregelen dan er ‘gered’ worden, mag volgens de mensen die het (kunnen/moeten) weten niet gepubliceerd worden.

Maar waarom wordt niet ingezet op die 2%? Als daarnaast gewoon wordt geaccepteerd dat mensen dood gaan (niemand wordt 130 en jaarlijks sterven 20.000 mensen door medisch falen en fout medicijngebruik, waar geen waakhond over te keer gaat) dan is ook deze zware corona-griep heel gemakkelijk te beteugelen. Medicijnen voor ernstige gevallen voorkomen ic-krapte. Bestaande medicijnen (HCQ en Ivermectine) hebben aantoonbaar geweldige resultaten laten zien. Deze twee medicijnen zonder wezenlijke bijwerkingen hadden vanaf februari 2020 geoptimaliseerd moeten worden, waardoor de maatschappij niet ontwricht had gehoeven. Dan hadden alle bedrijven open kunnen blijven, kinderen gewoon naar school kunnen gaan en had veel stress achterwege kunnen blijven. Maar nee, we hadden een hysterie nodig om collectief volgespoten te kunnen worden met kwalijke stoffen die geen gezondheid garanderen.

En hoe loopt deze volksmisleiding af? In het ergste geval adoreert de meute Rutte om zijn getoonde staatsliederlijkheid. Hij zou beloond kunnen worden met 40+ zetels, de doodsteek van het allerlaatste fragmentje democratie.

Ik, met mijn boerenverstand, heb maar 2 adviezen: weiger de gifspuiten en stem (als de verkiezingen al doorgaan) zo gesnipperd mogelijk. Vermeid volksverlakkers VVD, CDA en D66. Wees terughoudend met PvdA en GroenLinks. Hoe meer kleine partijtjes, hoe onmogelijker een regering gevormd kan worden. Een kabinet gebaseerd op kiezersbedriegende coalitieafspraken en tot beleid verheven minderheidsstandpunten. Als er 8 of meer partijen nodig zijn voor een meerderheid in de Tweede Kamer (voor de senaat is dat al een feit!) kunnen we eindelijk voor een echte democratie gaan, voor deskundigheid en voor volledige transparantie, zoals beschreven in het Alternatief Staatsbestel. Dan kan er op Gezondheid, op Onderwijs en op alle andere beleidsterreinen eindelijk logisch langetermijnbeleid worden uitgerold; wél in het belang van de burgers.

Ware het AS-systeem enkele jaren geleden al ingevoerd, was Covid-19 als een vervelende griep (let wel, de griep heeft een functie: reinigt het lichaam met koorts als onprettig gevolg en stimuleert en versterkt het immuunsysteem!) erkend en waren de heftigste ziektegevallen adequaat met goede medicijnen bestreden.

Het is zo simpel, het kan zoveel beter, juist als ‘t boerenverstand wordt ingezet!

Rients Hofstra                      Pluchen Revolutie