Raad van Europa besluit dat vaccins niet verplicht mogen zijn en dat niet-gevaccineerden niet mogen worden gediscrimineerd

• vrijdag 29 januari 2021
  • Categorie: , ,
  • De Parlementaire Vergadering van de Raad van Europa – het internationale orgaan waarvan het Europees Hof voor de Rechten van de Mens deel uitmaakt (niet te verwarren met de EU, en waarvan Groot-Brittannië nog steeds lid is) – heeft een resolutie

aangenomen waarin staat dat vaccins niet verplicht mogen zijn en dat niemand mag worden gediscrimineerd omdat hij niet is gevaccineerd.

29-1-2021

De tekst luidt:

7.3 met betrekking tot het waarborgen van een hoge vaccinatiegraad:

7.3.1 ervoor zorgen dat de burgers worden geïnformeerd dat de vaccinatie NIET verplicht is en dat niemand politiek, sociaal of anderszins onder druk wordt gezet om zich te laten vaccineren, als hij of zij dat zelf niet wil;

7.3.2 ervoor wordt gezorgd dat niemand wordt gediscrimineerd omdat hij zich niet heeft laten vaccineren, vanwege mogelijke gezondheidsrisico’s of omdat hij zich niet wil laten vaccineren;

7.5.2 vaccinatiebewijzen alleen te gebruiken voor het aangegeven doel, namelijk de monitoring van de werkzaamheid van het vaccin, mogelijke neveneffecten en ongewenste voorvallen;

Hoewel de rest van de resolutie voor het grootste deel een deprimerende herhaling is van de Covid-orthodoxie – “niet-farmaceutische interventies hebben geholpen de verspreiding van het virus te vertragen”; “na de feestdagen, met zijn traditionele bijeenkomsten binnenshuis, zullen de infectiecijfers in de meeste lidstaten waarschijnlijk zeer hoog zijn”; “de vaccins zullen deze winter ongetwijfeld niet volstaan om het aantal besmettingen aanzienlijk te doen dalen… Een schijn van ‘normaal leven’ zal dus op zijn vroegst medio tot eind 2021 kunnen worden hervat”; “de Vergadering dringt er bij de lidstaten op aan snel doeltreffende maatregelen te nemen om verkeerde informatie, desinformatie en aarzeling in verband met Covid-19-vaccins tegen te gaan” – is deze duidelijke verklaring over het aloude beginsel dat medische behandeling vrijwillig moet zijn goed nieuws.

Dit is een welkome resolutie, als zij voldoende gewicht in de schaal gaat leggen. Zij werd twee dagen geleden, op 27 januari, door de Parlementaire Vergadering aangenomen.

Natuurlijk moet niemand gedwongen worden om deze dubieuze mRNA-injectie te nemen als hij of zij dat niet wil. Het zou een enorme inbreuk op de burgerlijke vrijheden zijn, en daarvan hebben we er in het afgelopen jaar waarschijnlijk genoeg gezien voor een heel leven. Mensen moeten vrij zijn om te kiezen.

Dochter zei

👍 Die neem ik over!

Is er door de Raad van Europa al een brief gestuurd naar het Catshuis en ook in het engels vertaald en opgestuurd naar Bill Gates!!!???