“Een moordpartij”: 53 doden in Gibraltar sinds het begin van de vaccinaties

“Een moordpartij”: 53 doden in Gibraltar sinds het begin van de vaccinaties

(Vertaling: E.J. Bron)

Op een inwoneraantal van 32.000

De wereldwijde, verontrustende nieuwsberichten over “aan of in verband met” de coronavaccinaties overleden mensen nemen niet af. Nu kwam het ook op de zuidelijke punt van het Iberisch schiereiland, in het Britse Gibraltar, tot een enorme golf sterfgevallen als direct gevolg van de Pfizer/BioNTech-vaccinatie. Binnen 10 dagen na het begin van de vaccinaties zijn daar niet minder dan 53 doden onder de daarvoor gevaccineerde patiënten te betreuren. Familieleden en getuigen van het gebeuren speken inmiddels van een “moordpartij”.

Alle sterfgevallen vonden plaats sinds de vaccinatie van de door het Britse leger ingevlogen eerste lading van 5.850 vaccins. Alle dodelijke slachtoffers (op drie in het weekend na) waren bewoners van bejaarden- en verzorgingstehuizen in Gibraltar, waarin zondag nog 130 actieve gevallen van Covid-19 voorkwamen. De meeste doden hadden een leeftijd tussen begin 70 en eind 90 jaar.

Volgens de beproefde methode haastten de autoriteiten zich volgens lokale berichten om de sterfgevallen te wijten aan corona en niet aan de vaccinatie. Alle gevallen werden officieel geregistreerd als “aan Covid-19 overleden”. Dat het daarbij om de werkelijke doodsoorzaak gaat, lijkt echter alleen al statistisch meer dan onwaarschijnlijk: het ongeveer vijf kilometer lange Gibraltar met zijn ongeveer 32.000 inwoners had voor 9 januari van dit jaar zo goed als niet onder corona te lijden gehad – en had tot nu toe slechts 17 sterfgevallen sinds het begin van de pandemie bijna een jaar geleden geregistreerd. Het sterftecijfer van Gibraltar was zodoende extreem lager dan dat van Groot-Brittannië en van het naburige Spanje, wat niet terug te voeren was op eventuele isolering van de kolonie: Spaanse forenzen bleven elke dag ´s morgens Gibraltar binnenkomen en ´s avonds weer uitreizen.

Actuele sterftegolf gevolg van de vaccinaties?

Dat nu, na de vaccinaties, het aantal Covid-sterfgevallen binnen enkele dagen met meer dan het drievoudige exploderen, bevestigt een vermoeden dat ook in toenemende mate in Groot-Brittannië is te beluisteren: dat het bij het huidige hogere aantal sterfgevallen (in ieder geval voor een niet onaanzienlijk deel) überhaupt niet gaat om Covid-doden van de “tweede golf”, maar om doden als gevolg van de vaccinaties. Het Verenigd Koninkrijk bezit op dit moment het hoogste aantal Covid-sterfgevallen aller tijden, nog duidelijk hoger dan in de “eerste golf”. En dat ondanks het inmiddels bereikte, aanzienlijk hogere immuniseringquotum van de bevolking en ondanks scherpere quarantaine- en beschermingsmaatregelen voor oude mensen en mensen in verzorgingshuizen, dus uitgerekend van die bevolkingsgroepen, waarin de meeste sterfgevallen optreden.

In plaats daarvan valt het des te meer op dat de atypische “tweede golf” in de mortaliteit exact samenvalt met de vaccinatiecampagne. De resultaten in Gibraltar leveren een behoorlijk duidelijk beeld, dat wel degelijk ook op andere landen zou zijn toe te passen – mits de politiek belang bij objectieve informatie zou hebben. Zoals bekend is exact het tegendeel het geval. Het is niet genoeg dat wellicht op massale wijze gezonde of niet besmette patiënten naar het hiernamaals worden gespoten; ze worden ook nog tot Covid-doden bestempelt en zo misbruikt om constant paniekzaaierij en lockdowns te blijven voortzetten.

Bron:
    wochenblick.de

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)