De slimste mens: de griep versus covid-19

• zaterdag 23 januari 2021
  • Categorie: , ,
  • Behalve die ene slimste mens zijn er in Nederland veel meer slimme mensen.

23-01-2021

De slimste mens: de griep versus covid-19

Behalve die ene slimste mens zijn er in Nederland veel meer slimme mensen.

Helaas beperkt die slimheid zich bij het merendeel tot een enorme kennis, verkregen door het slaafs volgen van de main stream media (MSM). Allerhande feiten en feitjes die eenzijdig vanuit de hoek van belanghebbenden en eigenaren in dienst van de hogere machten tot de mensen komen.

Dat feiten, meningen en beweringen vaak (altijd) tevens een andere kant van de medailles hebben, ontgaat deze groep van slimme mensen. Dat slimme mensen ook nadenkende mensen zijn is lang niet altijd een abc’tje. Laten we fictief eens wat vragen/stellingen op hen loslaten:

1 Waarom accepteren we de 1,5 meter? WHO gaat uit van 0,90 m, UK van 1,80 m, terwijl alle drie de afstanden natte vingerwerk betreft omdat ze niet gestaafd worden door wetenschappelijke onderbouwingen.

2 De niet medische mondkapjes zorgen voor schijnveiligheid. Diverse deskundigen raden ze zelfs af.

3 Waarom spreken we nu al van de naderende 3e golf? Als we 1945 eens als uitgangspunt nemen en weten dat elke winter mensen griep krijgen en hieraan soms behoorlijk wat mensen zijn gestorven, waarom noemen we de laatste griepgolf dan niet de 75e griepgolf? Bij corona telt het RIVM het aantal sterfgevallen gewoon door.

4 In recordtempo zijn zeker 6 verschillende vaccins op basis van mRNA ontwikkeld om de wereldbevolking ‘te beschermen’. Maar de griep is in de afgelopen 75 jaar nog steeds niet uitgeroeid.

5 Covid-19 wordt vastgesteld na een PCR-test, terwijl de uitvinder nog voor zijn dood beweerde dat zijn test ten ene male ongeschikt is om virussen te detecteren. En de “experts” blijven maar vasthouden aan deze inferieure ‘corona’testen.

6 Waarom bleven grieppatiënten al 75 jaar uit zichzelf thuis en wordt verondersteld dat covidpatiënten gezellig rond blijven lopen om iedereen te besmetten?

7 Waarom worden overleden mensen met onderliggende kwalen en mensen ouder dan 80 als covidslachtoffers gezien en worden de doden die te betreuren zijn na injectie van de uit de grond gestampte coronavaccins, geëtiketteerd als slachtoffers van onderliggende kwalen of als 80 jarigen of nog ouder?

8 Waarom is het levensgevaarlijk wanneer een stel een single bezoekt, terwijl die alleenstaande blijkbaar heel veilig dat eerder genoemde stel mag bezoeken?

9 Voor een half uurtje later de avondklok laten ingaan, was een hele dag onderhandelen en de zoveelste draai van D(raai)66 - met welke wetenschappelijke onderbouwing? - nodig, om gelijktijdig alle 17 miljoen inwoners er op te wijzen dat ze tot 4.30 ’s nachts binnen moeten blijven. Hoeveel slimme mensen darden voorheen rond drieën massaal door druk bezochte plekken in stad en land?

10 Waarom valt het slimme mensen niet op dat doorgeleerde dierenartsen en ander zich deskundig wanende mediageile drukdoeners elkaar regelmatig tegenspreken en telkenmale na relevante vragen en bedenkingen het ook even niet weten.

Waarom eisen echt slimme, maar ook minder snuggere mensen niet objectieve gegevens, zoals oversterfte ten opzichte van bijvoorbeeld de afgelopen 10 jaar. Dan zal blijken dat die er wellicht zal zijn, maar niet overmatig en dat daar ook overledenen dánkzij de covid-maatregelen tussen zitten: suïcide, sterfte door eenzaamheid en heel veel zieken die moesten wijken voor coronapatiënten.

Tevens zouden de slimmeriken moeten vragen waar de ordinaire griep is gebleven? Heeft corona iets gepresteerd, wat wetenschappers in de afgelopen 75 niet is gelukt: de griep definitief verslaan?

Ben ik even blij niet slim maar normaal te zijn, behept met een gewoon boerenverstand. Een verstand dat ik iedere slimpie, maar ook elke ‘deskundige en alle beleidspersonen zou willen wensen.

Rients HofstraPluchen Revolutie

Nu begrijp ik waarom in de jaren 40-45 van de vorige eeuw zoveel Duitsers, maar ook heel veel Hollanders achter een gestoorde Duitser aan liepen.
    Als 3/4 van de huidige bevolking VOOR een avondklok is dan kan je zulke dingen verwachten en is het helemaal niet zo vreemd wat er in de oorlogsjaren is gebeurd.

Als ca. 3 1/2 miljoen mensen naar "DE Slimste Mens" kijken dan zegt dat heel veel over die 3 1/2 miljoen mensen die zichzelf bar slim vinden alleen al omdat ze naar dat domme programma kijken. Veel slims kan je van de NPO ook niet verwachten, het meeste is propaganda.

Dekker zei

Op dit moment, zondag 24 januari, zijn 175.000 mensen gevaccineerd tegen Corona(de griep). We krijgen maatregel na maatregel voor onze kiezen op het absurde af. Onze Overheid, met een onnodig groot aantal ambtenaren, komt tot vandaag niet verder als het vaccineren van 1 % !!!!!!!!!!!!!! van de bevolking.
    Dat is toch een "geweldige" prestatie van Rutte en de Jonge. Helaas zijn deze heren verreweg het slechtste jongetje van de klas, ook met vaccineren en het zal niet beter worden, alleen maar slechter.