Zitten we straks als deze ratten in de val en worden we alleen maar zieker?

• zondag 20 december 2020
  • Categorie:
  •  Emeritus Hoogleraar Immunologie Pierre Capel legt uit wat isolatie en depressie kan doen met de ontwikkeling van kanker.

18-12-2020

Als u dan toch aanleg heeft voor kanker welk van deze ratjes zou u dan willen zijn? HET RESULTAAT VAN DIT ONDERZOEK IS SCHOKKEND!!! Emeritus Hoogleraar Immunologie Pierre Capel legt uit wat isolatie en depressie kan doen met de ontwikkeling van kanker. Hij doet dit aan de hand van een experiment dat met ratten is gedaan. Uit het Gesprek; 'Het vaccin een utopie' Ramon Bril en Immunoloog emiritus Hoogleraar Pierre Capel. https://www.youtube.com/watch?v=lO_fO... Angst is het werkelijke en grootste gevaar. Alle maatregelen van de overheid, die ons zo sterk inperken, zijn gebaseerd op een boek uit 1955 dat volledig verkeerd geïnterpreteerd is. Immunologisch klopt er niets van. De schade is echter enorm, ook voor de volksgezondheid. Onze emoties beïnvloeden onze gezondheid, en we doen meerdere generaties aan schade op door de angst voor dit verkoudheidsvirus. Pierre neemt ons mee in een gesprek over immunologie en lopen kans op blijvende wijsheid. Abonneer je nu op onze kanalen Weltschmerz Clips https://www.youtube.com/channel/UC2lJ... Café Weltschmerz https://www.youtube.com/c/CafeWeltsch...

Nederlanders, zoals alle Europeanen moeten vervangen worden door Afrikanen en dan betreft het de moslims, dat zijn de onzalige plannen van de leiders.
    Nederlanders die in België boodschappen gaan doen worden streng gecontroleerd, 1 foutje en het is 250 euro betalen. Migranten die met honderden tegelijk de grens over komen worden met gejuich door onze overheid binnen gehaald, het stomme volk betaalt de kosten toch wel.
    Een aantal maanden geleden kregen we voortdurend van de politiek te horen dat de grenzen sluiten tegenwoordig onmogelijk was, nu zijn de grenzen voor het minste of geringste gesloten, behalve dus voor de migranten. Het land moet kapot. We hebben dat te danken aan 10 jaar Rutte.