Wat niet werkt, heeft geen nut

• dinsdag 8 december 2020
  • Categorie: , ,
  •  Alles gaat om geld, macht, en controle.

Wat niet werkt, heeft geen nut

(Door: “Elise Nijmegen”)

Onmenselijk, dat zijn de onterecht genomen maatregelen die ons onze vrijheden ontnemen. Dat wat ons menselijk maakt en dat wat gezellig is, mag niet van diegenen die de maatregelen hebben genomen op basis van een voorspelling en een foute test, dus van echte besmettingen is niet echt sprake en de basis ontbreekt dus volkomen. Maar goed, onderstaand stuk beschrijft dat onmenselijke.

Ondertussen in Estland… Daar worden bossen gekapt om op te worden gestookt in de Nederlandse biomassa centrales. Die vaak ongezonde stoffen uitstoten. Weer één van die krankzinnige linkse ideeën, die biomassa centrales.

Nog even voor diegenen die het nog niet wisten: de PCR-test is WAARDELOOS en dus de besmettingen niet realistisch. En dus is er geen enkele reden voor welke maatregel dan ook.. Gewoon de regels hanteren die je in ons normaal ook handhaaft als er een griep seizoen is.

Zwitserland vindt dat bijna alle relevante informatie aangaande het zo over gepromote coronavaccin ontbreekt en stopt het door de WHO/VN gedistribueerde vaccin en geeft het niet aan de bevolking. Hier in Nederland zijn de ingrediënten “staatsgeheim”… U eet of drinkt toch ook niet iets waarvan u niet weet wat erin zit? Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Hieronder een verboden filmpje. Verboden, omdat dokteren de waarheid vertellen over het Covid-19 vaccin en de globalistische ideologische waanzin die ermee samenhangt.

Alles gaat om geld, macht, en controle. De controle over alles, inclusief u. Via o.a. technologie, via systemen die oorspronkelijk bedoeld waren om volk en vaderland en de democratie te dienen en via de media.

Wij, de Nederlandse bevolking, zullen samen moeten opkomen voor onze vrijheden die ons onterecht zijn afgenomen, aangezien er geen enkele reden is om het woord pandemie in de mond te nemen.

En a.u.b., stop met het vrijwillig meedoen aan het mondkapjes experiment. Het is een niet werkend, ik herhaal, niet werkend mondkapje. Waarom zet u iets op dat niet werkt én uw gezondheid in gevaar brengt?

Door:
    “Elise Nijmegen”