Wakker worden!!!

• dinsdag 22 december 2020
  • Categorie:
  •  Verplichte vaccinatie hoort thuis in een zeer slechte dictatuur!!!!

Wakker worden!!!

Geplaatst door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Blijkbaar zijn deze politieke verenigingen vergeten dat er nog niet zo lang geleden een bevolkingsgroep, joden, bij de deur van winkels, publieke gebouwen, etc geweigerd werden door een duidelijk bord met daarop de tekst "joden geen toegang", idem diende deze mensen een duidelijk zichtbare ster te dragen met daarop "Jood". Het is een feit dat de geschiedenis zich herhaald, duidelijk zichtbaar bij de ontwikkelingen van nu. Je ziet het ook terug aan het NSB gedrag van boa's richting ondernemers. Helaas is wat er nu gaande is, een stuk erger dan nazi Duitsland, omdat het nu in één keer wereldwijd is om het "vierde rijk" te realiseren. Het enige wat ons nog rest is massaal opstaan om de vorming van het vierde rijk, die opereert onder de naam "nieuwe multilaterale wereldorde", specifiek genoemd door de land- en volksverrader Mark Rutte, com pleet te vernietigen door elkaar te informeren.