Robert Kennedy Jr. waarschuwt voor een machtsgreep om de globale democratieën te verslaan december 25, 2020392 0

• zaterdag 26 december 2020
  •  Robert Kennedy Jr. ziet wat veel mensen zien. De bedrijfsgiganten en elites willen de wereld en onze individuele vrijheden overnemen.

Robert Kennedy Jr., zoon van Robert Kennedy Sr. (de voormalige procureur-generaal voor zijn broer, John F. Kennedy), heeft al eerder gewaarschuwd voor het bundelen van de krachten van de farmaceutische industrie en en de techgiganten.

Hij heeft gewaarschuwd voor de bioveiligheidsagenda (geïmplanteerde microchips) van Bill Gates, de opkomst van de autoritaire bewakingsstaat en de door Big Pharma gesponsorde staatsgreep tegen de vrije democratie tijdens een protestbijeenkomst in Duitsland afgelopen augustus.

“Dit is een farmaceutisch gedreven, bioveiligheidsagenda die het menselijk ras tot slaaf zal maken en ons in een dystopische nachtmerrie zal storten, waar apocalyptische krachten van onwetendheid en hebzucht ons leven zullen leiden, en onze kinderen zullen ruïneren”.

Backup:

Dekker zei

Velen zullen Kennedy bestempelen als een Complot Denker, maar realiseren diezelfde mensen zich wel hoe gevaarlijk de farmacie is en hoe machtig die industrie is?
    Velen sterven jaarlijks aan de bijwerkingen van een Vaccin of een middel in vaste vorm.
    Ouderen onder ons weten nog van het schandaal van de softenon baby's. Die kinderen werden geboren met afwijkingen of het missen van ledematen, het waren er in de jaren 60 vele duizenden.
    Het toegepaste middel was uiteraard voldoende getest en volkomen veilig werd ons wijsgemaakt, totdat werd aangetoond in Duistland dat het "genees" middel de oorzaak was.https://nl.wikipedia.org/wiki/Thalidomide Nu moeten we geloven dat vaccins die amper zijn getest geen bijwerkingen zouden hebben? Geloof het maar niet, zeker niet omdat de Regeringen van diverse landen hebben verklaard (en ondertekend) dat de Farmaceut niet aansprakelijk gesteld kan worden. https://www.bd.nl/gezond/schuldbekentenis-softenon-historisch-moment-voor-alle-slachtoffers~a9695991/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F
    Veel succes met uw afweging.