Hooggeplaatste kardinaal Vaticaan: ‘We worden slaven van een goddeloze en moorddadige agenda’

• vrijdag 18 december 2020
  • Nederlandse regering mag zich woorden van Burke bijzonder aantrekken

———————————————————————————————————————

‘Uitvoerders kwaadaardige Grote Reset zijn vijanden van het gezin en de vrijheid’ – ‘Marxistisch materialisme heeft al zoveel dood en verwoesting gebracht, en grijpt nu overal de macht – Kerk wordt geplaagd door morele corruptie die dagelijks toeneemt’

———————————————————————————————————————

(05.00) – Eén van de machtigste katholieke leiders in de VS, kardinaal Raymond Burke, lid van het Opperste Tribunaal van de Apostolische Signatura – de hoogste rechtsprekende autoriteit van het Vaticaan – heeft in een preek gezegd dat de ‘wereldlijke machten’ de mensen ‘slaven maken van hun goddeloze en moorddadige agenda,’ en dat het corona beleid daar opzettelijk voor wordt gebruikt. In november waarschuwde een andere hoge katholieke geestelijke, aartsbisschop Carlo Maria Vigano, in een brief president Trump dat de ‘wereldwijde elite’ de hele mensheid met dwangmaatregelen en het drastisch inperken van de vrijheid’ totaal wil onderwerpen aan een globalistische communistische VN dictatuur.

Volgens kardinaal Burke wordt het ‘mysterieuze Wuhan virus… gebruikt door bepaalde machten die vijandig staan tegenover gezinnen en de vrijheid van naties, om hun kwaadaardige agenda erdoor te drukken. Deze krachten zeggen ons dat wij nu de onderdanen zijn van de ‘Grote Reset’, het ‘nieuwe normaal’, dat aan ons gedicteerd wordt door het manipuleren van burgers en landen, door middel van onwetendheid en angst.’

‘Marxistisch materialisme heeft al zoveel dood en verwoesting gebracht, en grijpt nu de macht’

‘Ons land gaat door een crisis die onze vrijheid en democratie bedreigt, aldus Burke. ‘De wereldwijde verspreiding van het Marxistische materialisme, dat nu al zoveel verwoesting en dood heeft aangericht, bedreigt het fundament van onze natie al tientallen jaren, en schijnt nu de macht over ons te grijpen… Ik heb het nu over de VS, maar veel landen gaan door eenzelfde uitermate alarmerende crisis.’

Burke uitte ook zware kritiek op de Amerikaanse afhankelijkheid van China: ‘Om economisch voordeel te behalen hebben wij als land onszelf toegestaan om afhankelijk te worden van de Chinese Communistische Partij, een ideologie die totaal tegengesteld is aan de christelijke fundamenten waarbij gezinnen en onze natie veilig en voorspoedig blijven.’

‘Kerk wordt geplaagd door morele corruptie die dagelijks toeneemt’

Hij verweet het gelovigen dat ze hun hoop niet meer gesteld hebben op God om op uit de huidige crisis te komen, maar op de overheid. Bovendien wordt de Kerk zelf ‘geplaagd door morele corruptie’ die ‘met de dag schijnt toe te nemen’, wat een impliciete forse uithaal was naar de paus. Hij gaf de gelovigen in dit opzicht gelijk dat ze hierom aan de Kerk zijn gaan twijfelen. ‘Te vaak hebben ze geen antwoord gekregen op hun terechte vragen… en dat in een tijd dat de wereld het meer dan ooit nodig heeft dat de Kerk een baken is.’

‘In een tijd dat we in christelijke liefde dicht bij elkaar horen te zijn, hebben (de) wereldlijke machten ons geïsoleerd, en laten zij ons geloven dat wij alleen zijn, en van hen afhankelijk zijn. Dat maakt ons slaven van hun goddeloze en moorddadige agenda.’

De kardinaal is de volgende hooggeplaatste katholieke geestelijke die zich openlijk afkeert van paus Franciscus, die juist een groot voorstander is van de ‘Grote Reset’ en de oprichting van een communistische wereldregering waaraan alle landen zich volgens hem moeten onderwerpen, compleet met voor iedereen verplichte vaccinaties en een wereldreligie die niet gefocust zal zijn op het evangelie, maar op het klimaat en de verering van de aarde als een soort ‘godheid’ of ‘godin’. Niet voor niets denken veel christenen dat de huidige paus de voorzegde ‘valse profeet’ uit het Bijbelboek Openbaring is.

Nederlandse regering mag zich woorden van Burke bijzonder aantrekken

Het zal geen uitleg behoeven dat de keiharde woorden van Burke en eerder ook Vigano ook volledig van toepassing zijn op de Nederlandse regering. De twee zich christelijk noemende regeringspartijen, en met name de christelijke minister van Volksgezondheid, mogen zich in het bijzonder aantrekken dat ze mede uitvoerders zijn van wat Burke een ‘goddeloze en moorddadige agenda’ noemt. Indien de bewindvoerders en kamerleden van deze christelijke partijen nog geloven in het eindoordeel door hun God, zullen zij voor het mede helpen te veroorzaken van onpeilbaar veel kwaad en ellende rekenschap dienen af te leggen.

Maar ook de twee andere, ‘liberale’ partijen, waarvan één het woord ‘Vrijheid’ in de naam heeft, en de ander werd opgericht voor meer democratie en inspraak van de burgers, hebben hun oorspronkelijke principes vooral dit jaar definitief totaal verloochend, en voeren onverkort de ‘Grote Reset’ van het World Economic Forum uit, die onderdeel is van de VN Agenda 21/ 2030, die in de komende 10 jaar de hele wereld wil onderwerpen aan een communistische klimaat-vaccin dictatuur waarin alle mensen zelfs de zeggenschap over hun eigen gezondheid en lichaam zal worden afgenomen.

De preek van Burke (17 min., waarvan de eerste 6 min.30 in het Engels):

Xander

(1) Zero Hedge