• dinsdag 22 december 2020
  •  Elite heeft haast om vaccins erdoor te drukken en zaait nieuwe angst met Covid mutatie

—————————————————————————————————————

‘70% besmettelijkere’ variant valt exact samen met eerste vaccinatieweek – toeval? – Mogelijke opvolger van in diskrediet geraakte PCR test gepresenteerd: CRISPR-CAS13, die maar 5 minuten duurt en zelfs met smartphone kan worden verricht – Ruim 11 jaar geleden beschreven we het scenario dat nu wordt uitgevoerd

——————————————————————

(05.15) – Nu in Amerika de helft en in Israël driekwart van de bevolking heeft aangegeven waarschijnlijk of zeker geen Covid vaccinatie te gaan halen, en het erop lijkt dat ook in Europa vele tientallen procenten er niet aan willen beginnen, lijkt de elite haast te hebben gekregen, en wordt nu al angst gezaaid met de al zo lang voorspelde Covid mutatie, die ‘natuurlijk’ nog veel besmettelijker en gevaarlijker zou zijn. Maar geen nood, binnenkort volgt vermoedelijk de mededeling dat de Covid-19 vaccins ook heel goed tegen het gemuteerde virus helpen.

Weer moeten we het doen met zogenaamde ‘besmettingen’. Als die met dezelfde PCR-test zijn vastgesteld, dan weten we nu al dat ook deze aantallen volkomen uit de lucht zullen worden gegrepen. Nederland en andere landen in Europa hebben inmiddels hun grenzen geheel of gedeeltelijk gesloten voor reizigers uit Groot Brittannië.

Paniekprogramma uit voorjaar wordt herhaald

Het complete paniekprogramma van begin dit jaar lijkt opnieuw voor onze ogen te worden afgedraaid. mogelijk om het snel toenemende aantal vaccin- en lockdown ‘twijfelaars’ en ‘weigeraars’ weer terug in de angst- en gehoorzaamheidsmodus te krijgen. Deze keer is de ‘brandhaard’ in Engeland, waar overigens al ongeveer een week geleden over werd bericht – inderdaad, precies samenvallend met het begin van de vaccinaties in het land.

Op 15 november berichtten we dat de ‘Britse overheid urgent AI software inzet om ‘verwachte hoge aantal ernstige tegenreacties op Covid-19 vaccin te verwerken.’ Het is alsof Boris Johnson op de een of andere manier wist wat er aan zat te komen, en vaccinatieslachtoffers al van te voren het labeltje ‘Covid mutatie’ gaf.

Lezers van een handjevol vrije media, zoals deze site, zullen daarom niet echt geschrokken zijn, al schatte ik op 14 december in ‘Regering wil met harde lockdown mensen uitputten en rijp maken voor Covid vaccin‘ dat het nog wel tot het voorjaar zou kunnen duren. Maar het wordt er allemaal dus nog sneller doorgedrukt. Zomaar een greep uit enkele artikelen van de afgelopen tijd:

In of rond april volgt dan lockdown nummer 3. Plotseling lopen de ziekenhuizen weer vol. Men zal beweren dat dit de ‘derde golf’ is, of Covid-21 o.i.d.. Om de aantallen kunstmatig flink op te voeren, zullen vaccinatieslachtoffers automatisch het ‘Covid’ stempeltje krijgen. De toon van de media slaat niet lang na de verkiezingen weer om, en wordt – voor zover dat al kan – nòg negatiever, nòg meer gericht op het zaaien van angst en paniek. Doel: nog meer mensen aan de vaccinaties krijgen.

In die tijd zullen de ongevaccineerden rechtstreeks de schuld gaan krijgen van die derde golf / Covid-21. Men zal beweren dat hun weigering ‘al die nieuwe besmettingen en zieken’ veroorzaakt. De sociale druk die er nu al is zal een drempel overgaan. ‘Weigeraars’ zullen in steeds grotere getale op non-actief worden gezet of worden ontslagen, en worden geweigerd in openbaar vervoer, gebouwen en winkels. Ook zullen ze een groot deel van hun sociale contacten die zich wèl laten vaccineren, verliezen.

Uit ons artikel ‘Amerikaans bedrijf begint proef met Covid-19 vaccin in neusspray‘ (20-11):

Dan komen we bij de theorie van Martin Vrijland, die er al een poosje op wijst dat onder andere kalveren vaak op dezelfde wijze worden gevaccineerd als nu mensen worden ‘getest’, namelijk via hun neus.Vrijland schrijft dat het mogelijk is dat al die mensen die zich nu laten testen, juist worden besmet, zodat er een nieuwe ‘golf’, nieuwe ‘mutatie’ of compleet nieuwe ziekte wordt veroorzaakt, wat als excuus kan worden gebruikt voor nog hardere overheidsmaatregelen.

Op zijn laatst zal de door Bill Gates aangekondigde ‘bio-terrorist attack’ vaccinaties overal verplicht maken‘: (10-11, subtitel van ‘Als staatsgreep VS slaagt, begin het Biden-Harris regime met verplichte Covid vaccinaties’):

Als niet genoeg mensen ‘vrijwillig’ hun Covid vaccinaties halen, zal er wel degelijk dwang aan te passen komen… Bill Gates heeft immers eerder dit jaar een ‘bio terrorist attack’ met een vele malen gevaarlijker virus in het vooruitzicht gesteld. Als daar in 2021 of 2022 in korte tijd tien- of honderdduizenden slachtoffers door vallen, valt niet moeilijk voor te stellen dat vaccinaties dan alsnog voor iedereen verplicht zullen worden gesteld…. (We kunnen) nieuwe Covid ‘golven’ en corona varianten (verwachten), en (semi-)permanente lockdowns die alle resten van het MKB wegvagen, waardoor alleen de grote multinationals overblijven.’

Uit ‘Aartsbisschop Vigano waarschuwt Trump dat grote reset wereldwijd complot tegen mensheid en God is’ (1 november):

‘…de Grote Reset zal in sommige landen tussen het einde van dit jaar en het eerste kwartaal van 2021 worden geactiveerd (nu de spoedwet is aangenomen hoort Nederland daar overduidelijk ook bij – X.). Voor dit doel zijn nog meer lockdowns gepland. Officieel zullen die worden gerechtvaardigd door een zogenaamde tweede en derde golf van de pandemie. U weet heel goed welke middelen worden ingezet om paniek te zaaien, en draconische beperkingen van individuele vrijheden te legitimeren.’

Uit ‘Alleen massale burgerlijke ongehoorzaamheid kan onze vrijheid nog redden‘ (13 juli):

‘Maar de overheid heeft niet het recht om alle burgers voor te schrijven hoe ze moeten leven, enkel vanwege een virus… Als we dit toestaan zijn we voor altijd overgeleverd aan de machtswillekeur van de staat. Dan is de coronacrisis een keerpunt dat onze maatschappij verandert van een vrije samenleving in een dictatuur. De coronaregels zullen, als we ze accepteren, nooit meer uit ons leven weggaan, want er zullen altijd virussen zijn. Na de eerste golf komt de tweede golf, dan Covid-20 of Covid-21, en weer een ander virus.’

Uit ‘Duits gemeenteraadslid klapt uit de school: Volgende lockdown… duurt maanden‘ (2 augustus):

‘Het is ook goed mogelijk dat er een nieuwe ‘gevaarlijkere’ variant van het coronavirus (Covid-20?) wordt gepresenteerd, of een ander virus zoals de builenpest (‘Zwarte Dood’), die onlangs in Kazachstan opgedoken zou zijn, zoals wij onlangs berichtten. Het maakt feitelijk niet meer zoveel uit wat er beweerd gaat worden, want er zal en moet klaarblijkelijk een nieuwe (internationale) lockdown komen’.

Tweede lockdown al in de zomer gepland

Op 11 augustus bevestigde een Spaanse internationale krant dat de Europese regeringsleiders achter gesloten deuren een tweede, nog veel strengere lockdown waren overeengekomen. Dat werd dus midden in de zomer besloten, in een tijd dat corona zelfs in de officiële statistieken vrijwel helemaal verdwenen was. Die tweede lockdown zou in de tweede helft van september moeten beginnen, schreven we toen, en zou er ook worden doorgedrukt om de in gang gezette instorting van de economie (in het kader van de ‘Grote Reset’ en Agenda-21/2030) te maskeren.

Dat bleek te kloppen, al werd die tweede lockdown in de meeste landen stapsgewijs ingevoerd, en in de loop van de maanden steeds strakker aangetrokken. ‘Gedurende de nieuwe lockdowns gaan alle remmen los, en zal iedereen zich moeten laten testen op corona. Hierdoor zal het aantal ‘besmettingen’ kunstmatig exploderen, wat het excuus zal zijn om iedereen te vaccineren,’ schreven we op 10 augustus.

Met een zogenaamde ‘test epidemie’ willen ze de aantallen (besmettingen) snel op laten lopen, om dan alles af te sluiten… Een van de politici… .zei dat ze dit wel ‘moeten doen, omdat op dit moment niemand zich zou laten vaccineren. Daarom gaat de politiek eerst ‘de crisis maximaliseren, om de mensen onder druk te zetten om zich te laten vaccineren. Daar gaat het ze om. Een collega politicus zou hebben bevestigd dat ze inderdaad een ‘genetisch kadaster’ (DNA register) van ALLE mensen willen hebben, en dat willen gaan doen door iedereen te dwingen zich op corona te laten testen.’

De economie wordt opzettelijk vernietigd, de bevolking doelbewust tot het uiterste gedreven en doodsbang gemaakt met de ‘tweede golf’ corona pandemie hoax, zodat iedereen zich laat testen en vaccineren... Zelfs al zou het niet september worden, maar oktober of november, of januari 2021, dan nog hebben we als Europese volken nog maar heel kort te tijd om deze finale staatsgreep tegen de vrijheid en het leven zoals we dat tot nu toe gekend hebben, te stoppen.’

Vervanger PCR test maakt gebruik van ‘fluorescerende detectie’

Omdat de PCR test in diskrediet is geraakt, en nu ook de WHO heeft erkend dat er geen klinische besmettingen mee kunnen worden aangetoond, is inmiddels een nieuwe, slechts 5 minuten durende corona test gepresenteerd, die gebruik maakt van de CRISPR-CAS13a methode. Deze methode, waarvan wordt beweerd dat deze direct SARS-CoV-2 virusdeeltjes kan aantonen, is volgens de ontwikkelaars 100% betrouwbaar, en kan gewoon met een smartphone, die eenvoudig tot een speciale microscoop kan worden omgetoverd, worden uitgevoerd.

Deze test maakt tevens gebruik van ‘fluorescerende detectie’, schrijft Forbes. Laat een onder een scanner oplichtend enzym nou nèt een van de nieuwe ingrediënten (o.a. ‘M-Neongreen’ genoemd) van Covid-vaccins zijn (zie ook ons artikel van 13 mei:  Bill Gates’ geïnjecteerde tattoo brengt enzym genaamd ‘Luciferase’ in menselijk lichaam). (2)

Kortom: de ‘Big Pharma’, ‘Big Finance’, ‘Big Government’ en ‘Big Tech’ club lijkt overal een antwoord op te hebben, en zelfs al op voorhand een enzym in Covid vaccins te hebben gestopt waardoor uw voorhoofd straks eenvoudig overal op straat en in gebouwen kan worden gescand, en vaccinweigeraars er meteen worden uitgepikt. Maar voor een goede scan is wel minimaal anderhalve meter afstand nodig, want als u te dicht op elkaar loopt, dan glippen sommige mensen door het net van camera’s die echt iedere in- en uitgang zullen gaan bewaken.

U ziet het: alle bestaande maatregelen hebben een achterliggende bedoeling, en alles zal ongetwijfeld uitvoerig zijn besproken en getest tijdens Event-201 in oktober 2019, toen alvast werd geoefend op een (fake) pandemie met een coronavirus.

Ruim 11 jaar geleden beschreven we het scenario dat nu wordt uitgevoerd

Tot slot nog enkele passages uit een van onze artikelen van nog véél verder terug: ‘Wordt het ‘Teken van het Beest’ ingevoerd via vaccinaties?’, van 24 september 2009, toen nog op onze oude site (niet meer bestaand omdat het punt.nl blogsysteem werd opgeheven). Lees in plaats van H1N1 ‘Sars-CoV-2’; tevens hebben we, om de huidige context duidelijk te maken, enkele woorden tussen haakjes [in normaal schrift] toegevoegd:

Stel dat het H1N1-Mexicaanse (varkens-)griepvirus een biowapen is, een gegeven waar veel aanwijzingen voor zijn, omdat het virus uit verschillende ‘virusonderdelen’ (zowel menselijk als dierlijk) is opgebouwd, die feitelijk nooit op natuurlijke wijze bij elkaar hadden kunnen komen.

Zo’n biowapen zou in opdracht van de al vaak besproken occulte machtselite achter de schermen ontworpen kunnen zijn. Het [zogenaamd] zeer besmettelijke virus wordt vervolgens losgelaten op de bevolking. In het geval van het H1N1-virus zou er mogelijk eerst een milde variant kunnen zijn losgelaten, bedoeld als ‘wegbereider’, om de mensheid psychologisch (en wellicht ook lichamelijk) klaar te maken voor ‘de grote klap’.

Nadat de [zogenaamd] dodelijke variant van het virus is losgelaten -wat betreft de Mexicaanse griep wordt hier al lange tijd over gesproken- blijken [of lijken] de meeste mensen al 10 dagen na besmetting te sterven. Na tienduizenden doden [,echt of fake,] raakt de wereldbevolking in paniek, en schreeuwt men om redding. ‘Plotseling’ komen de overheden met een ‘miraculeus’ vaccin, dat echter genetische veranderingen in het menselijk lichaam aanbrengt – iets dat als ‘noodzakelijk’ wordt omschreven om je te redden van een [door de media dagelijks getoonde] voortijdige, gruwelijke dood [, die echter net zo goed door het vaccin zelf kan zijn veroorzaakt].

Volgens dit scenario zou de mensheid dus massaal gevaccineerd kunnen gaan worden…. met een vaccin dat hun menselijke DNA verandert, waardoor ze niet langer volledig ‘mens’ meer zullen zijn, maar deels ‘beest’ (in de zin dat alles wat niet-menselijk is als ‘beest’ wordt aangeduid)… In dit scenario zou het tevens logisch zijn dat iedereen die het ‘teken’ niet ontvangt, niet meer in staat zal zijn om te ‘kopen of te verkopen’, omdat dergelijke niet-gevaccineerde mensen gedwongen in quarantaine zullen worden geplaatst om verspreiding van het [veronderstelde] virus te voorkomen.

Het bovenstaande scenario blijkt 11 jaar later naadloos te worden uitgevoerd, in eigen land nota bene met steun van de twee christelijke partijen in de regering, en zelfs met instemming van bijna alle kerken in ons land. Vooral zij zouden toch beter hebben kunnen en vooral moeten weten dat de vervulling van Openbaring 13 nu echt lijkt te zijn begonnen, en ook verplichte geïmplanteerde microchips al openlijk zijn aangekondigd, en in theorie zelfs al in 2021 zouden kunnen worden ingevoerd.

Xander