Brief aan het ministerie van Algemene Zaken

• donderdag 31 december 2020
  • Categorie: , , ,
  •  SCHORT DUS ALLE BUITENLANDSE MISSIES OP!!!

Brief aan het ministerie van Algemene Zaken

(Door: “Bezige Bij”)

Geachte mevrouw, mijnheer,

Naar aanleiding van de stopzetting van de zorg voor zeer ernstig zieke patiënten maakt het kabinet zich rechtstreeks schuldig aan de grootste mensenrechtenschendingen sinds de Tweede Wereldoorlog. Dit heeft al duizenden onnodige en onschuldige doden gekost en maakt er nog vele duizenden en onschuldigen bij, zo niet een miljoen. Daar zijn tussen 1945 en 1955 mensen in Duitsland en daarbuiten voor gefusilleerd, ook in Nederland. Als de ziekenhuizen de zorg niet meer aankunnen, waarom dan geen veld- of noodhospitalen van Defensie? Haal onze mensen terug uit het buitenland en zet ze HIER AAN HET WERK I.P.V. BIJ DE MOSLIMS om de druk op de ziekenhuizen te verlichten!!!  SCHORT DUS ALLE BUITENLANDSE MISSIES OP!!!

Met vriendelijke groet,

….