Bossmaker: De Digitale Coup en de Grote Ontmaskering

• woensdag 23 december 2020
  •  We zijn verraden en bestolen.

20-12-2020

U denkt dat Joe Biden president wordt? Vergeet het maar. De herverkiezing van de Amerikaanse president Donald J. Trump gaat de hele wereld aan en heeft deze keer een onomkeerbaar effect op de loop van de wereldgeschiedenis. Daarom is deze verkiezing zo belangrijk. Van levensbelang zelfs, voor u persoonlijk. In de komende weken zal de vreselijke waarheid over de recente Amerikaanse verkiezingen en de poging tot diefstal van het presidentschap onmogelijk te negeren zijn. We zijn getuige van de aanloop naar de onthulling van fraude en buitenlandse inmenging.

Fraude zal alles aantasten en verklaart de Biden-kandidatuur nietig; buitenlandse inmenging maakt dit tot een kwestie van militair recht. U zult getuige zijn van wereldwijd hoogverraad en grote aantallen mensen die voor de rechter worden gebracht. Dit was niet echt een verkiezing; het was een operatie van de militaire inlichtingendienst tegen een corrupt etablissement. Bossmaker is 1 tot 2 jaar vooruit in onze analyses en heeft bewezen uiterst accuraat te zijn in onze analyses. Word lid: https://bossmaker.nl/nl-lidmaatschap/ en ontvang onze Bossmaker Times nieuwsbrief en maak deel uit van onze Bossmaker Community. IN VERBAND MET CENSUUR ZIJN ONZE BOSSMAKER VIDEO'S BINNENKORT ALLEMAAL TE ZIEN OP ONZE WEBSITE BOSSMAKER.NL Het vertrouwen in onze instituten, banken, overheden en massamedia is weg. We zijn verraden en bestolen. De maatschappelijke en economische ellende & de woede die dit met zich mee brengt en de enorme gevolgen voor u als private mens én / of als ondernemers zijn gigantisch. Wat wij kunnen doen is vreedzaam de verantwoordelijkheid over ons eigen leven in handen nemen. En zo de loop van de geschiedenis veranderen. U moet begrijpen dat de gecontroleerde massamedia u in de watten legt en opzettelijk een wanhopig vals verhaal opdringt om hun eigen misdaden te verdoezelen. Volgens hen is er "geen bewijs van fraude" en zijn het "ongefundeerde" beschuldigingen, zelfs als dat harde bewijs zich opstapelt in rechtszaken en open source-intelligentieanalyses. Er zijn districten met meer stemmen dan kiezers, maar toch gelooft u vanzelfsprekende leugens die u op tv ziet. U bent door een systeem van social engineering, dat heimelijk tot stand is gekomen, vooral na de feitelijke staatsgreep van 1963 na de moord op president Kennedy, en de installatie van een permanente criminele schaduwregering, de mond gesnoerd. Het is absoluut onmogelijk dat het Amerikaanse leger ons jarenlang op een tastbare manier zou hebben voorbereid op dit keerpunt, inclusief het binnenhalen van Trump als president, om vervolgens toe te staan dat activa van de Chinese communistische partij de controle over de Verenigde Staten (opnieuw) zouden overnemen. Dat gebeurt gewoon niet. Als u voor Joe Biden bent dan heeft u het hier bij het verkeerde eind. Dat u bent aangevallen door een meedogenloze transnationale "supermaffia" gewapend met psychologische wapens en een hele media-industrie, is niet uw schuld. Het is onze taak om samen te komen, met respect en verantwoordelijkheidsgevoel, zodat we ons kunnen heroriënteren en genezen. Want we vechten allemaal in een échte oorlog tegen een échte vijand die ons echt kwaad kan doen. Een infiltratieoorlog, gebaseerd op verraad, die onze samenleving heeft gecorrodeerd en gecorrumpeerd. Een oorlog tegen grote misleidingen die een eindeloos gewelddadig conflict aanwakkeren. Word lid van Bossmaker en ontvang onze Bossmaker Times Nieuwsbrief, maak deel uit van onze Bossmaker Community of voer een persoonlijk gesprek met ons. Meld u nu aan: https://bossmaker.nl/nl-lidmaatschap/ (5 euro per maand, 60 euro per jaar)

BOSSMAKER