Marga Bult, Yvonne Simons en het Falende Coronabeleid!

• donderdag 19 november 2020
  • Categorie:
  • Zangeres Marga Bult en gezondheidswetenschapper Yvonne Simons laten er geen gras over groeien.

18-11-2020

Zangeres Marga Bult en gezondheidswetenschapper Yvonne Simons laten er geen gras over groeien. Het coronabeleid faalt en de dames hebben daar goede argumenten voor. Flavio Pasquino leerde de dames kennen via twitter en volgde hun uitingen lange tijd op de voet. Uiteindelijk leidde dit tot een uitnodiging voor een interview in de studio. Bult heeft in de eerste golf weken lang meegedraaid als verpleegster in de brandhaard Uden en kwam daardoor veel in beeld. Nu kijkt ze anders naar die periode en verbaasd ze zich waarom de koers door het kabinet niet fors is bijgestuurd. Yvonne Simons werkte als hoofd beleid bij een grote zorginstelling en diende een aantal jaar geleden zelf haar ontslag in, na stevige onvrede over de uitholling van de zorg. De laatste maanden beschouwd ze de crisis via twitter en deelt ze dagelijks haar visie via dit medium. Thema’s als mondkapjes, de grote angstcampagne van de overheid, HCQ, het vaccin en de onlogische keuzes van het kabinet. Eigenlijk komen alle topics die leven in de samenleving wel voorbij en dat maakt dit een boeiend interview.

Voor meer info kijk op www.blckbx.tv

BLCKBX