Manifestatie: The Future Is Ours - Zaterdag 28 november Utrecht

• Categorie:
  •  VANDAAG VAN 14:00 - 17:00  Park Lepelenburg Utrecht

Manifestatie: The Future Is Ours - 28 november

Wij zijn GENERATION FREEDOM. Een collectief opgezet door een groep jonge mensen. Wij maken ons zorgen over de huidige situatie in Nederland en de rest van de wereld.
    Sinds maart 2020 hebben we onze samenleving onder het huidige beleid drastisch zien veranderen in een angstige, en afstandelijke samenleving met weinig liefde en respect voor onze medemens. Wij zijn het niet eens met de maatregelen, en zetten ons in om met jong en oud onze krachten te bundelen, het gesprek aan te gaan, en samen naar een eerlijke, gezonde, liefdevolle en harmonieuze wereld toe te werken.
    Daarom nodigen wij jullie uit om naar onze manifestatie te komen. Op zaterdag 28 november zullen wij opkomen voor onze vrijheid. Deze dag staat in het teken van verbinding en samenkomen onder het genot van inspirerende sprekers. Wij hopen jullie allen te zien.
    Om de opstart van onze organisatie te kunnen financieren hebben we besloten om een crowdfunding te starten. Als een jonge en gemotiveerde actiegroep zijn we klaar om met volle kracht vooruit te gaan met onze voorbereidingen, maar eerst moeten we genoeg geld inzamelen om met onze lancering te kunnen beginnen.
    Bij deze de link van de crowdfunding: https://www.gofundme.com/f/generationfreedom
    Bedankt iedereen voor het doneren en het steunen van GENERATION FREEDOM.
    Veel liefde,
    Charlotte, Duncan, Laura, Luca, Marije, Senne & Steven – aka, GENERATION FREEDOM.