Heeft de overheid eigenhandig een kartel in de visserij gebouwd?

• maandag 23 november 2020
  •  Onbehoorlijk,  Ze vallen ons eigen volk aan.....

2 sep. 2020

Nico Parlevliet geeft een masterclass over de Nederlandse UBO-wereld, de wereld van de Ultimate Beneficial Owners: degenen die uiteindelijk dit land in bezit hebben.

Hoe onderling deals gemaakt worden, wat de relatie met de overheid is, en natuurlijk over hun speciale belastingdienst van de UBO’s, namelijk Belastingdienst Grootzakelijk in Rotterdam en de middelen om het @MKB klein te houden: de @FIOD. Volgens Parlevliet zijn er honderd families in Nederland die bij ‘grootzakelijk’ binnenkomen, die zitten in de club. De club wordt gerund door de machtigste twintig families, aangevoerd door de koning. Zij zorgen er onderling voor dat het kartel in Nederland in stand blijft, bepalen wie er bij komt en wie eruit getrapt wordt, maar ook dat de MKB-ers met potentie en ambitie keurig worden teruggezet in stand wanneer ze te snel groeien. Deze belastingdienst accordeert fakeprijzen en witte boekhoudingen om de x maal zo grote zwarte boekhouding te kunnen negeren. Belastingdienst Grootzakelijk is op de hoogte van kartels, prijsafspraken, ontduiking en zwartgeldcircuits. Hoe dat gebeurt vertelt @NicoParlevliet u hier!

Blue Tiger Studio