Alles lijkt gezegd

• woensdag 11 november 2020
  • Categorie:
  • Ik ben uitgepraat, alles is gezegd. De tijd zal haar werk doen.....

Alles lijkt gezegd

Alles lijkt gezegd. De meest relevante informatie is boven tafel gekomen. In welke taal je ook naar video’s, blogs of alternatieve media zoekt, overal dezelfde informatie die de officiële media amper halen. Er is al zoveel aangetoond.

Dat Corona helemaal niet zo dodelijk is als steeds wordt beweerd. Het is geen killervirus en het is niet dodelijker dan de jaarlijkse griep.

Dat de symptomen als longschade of schade aan de hersenen ook bij andere influenza’s voorkomen. Dat ook in de afgelopen jaren diverse malen ziekenhuizen vol lagen met influenza-patiënten. Dat triage (het sorteren van besmette mensen op basis van wie de betere overlevingskansen heeft) in de winter in landen als Italië, maar zelfs in het rijke California, met de slecht georganiseerde gezondheidszorg, geen uitzondering is.

We weten dat de gemiddelde stervensleeftijd van mensen die door of met Corona sterven niet onder de normale stervensleeftijd ligt. Dat ook bij vorige influenza-uitbraken jonge mensen ziek konden worden en in een enkel geval konden sterven. Dat we onderscheid moeten maken tussen sterven dóór Corona of mét Corona.

Bekend is ook dat de PCR-test onvoldoende betrouwbaar is, niet ontwikkeld is voor het doel waarvoor het wordt gebruikt en dat een ‘positieve’ test nog niets zegt over ziek worden of ‘besmettelijk’ zijn.

Ook is bekend dat Corona vooral problemen veroorzaakt in de longen en luchtwegen. En dat daarmee de mate van luchtvervuiling in een gebied, een grote factor is bij de mate waarin Corona aanslaat. Zie Wuhan, Lombardije, New York, Johannesburg etc.

Hoeveel demonstraties moeten nog aantonen dat besmetting in de buitenlucht te verwaarlozen is en dat de 1,5 meter daar volledig de plank misslaat?

En dan niet te spreken over de onzin van het dragen van ‘niet-werkende’ mondkapjes. Verplicht bijvoorbeeld op de buitendekken van de schepen varend naar de Waddeneilanden, voorkomend dat je de frisse zilte zeelucht inademt. Of mensen tegenkomen, wandelend in een heerlijk geurend bos, met een mondkapje op. Hoe gek zijn wij geworden?

Natuurlijk is het geen complotdenken om de WHO kritisch te bezien als het gaat om wie op dit internationale instituut met veel geld invloed uitoefent. En het is evenmin complotdenken dat Bill Gates reusachtige zakelijke belangen heeft in de vaccin-industrie en de dataverwerking van persoonsgegevens.

En wie is zich niet bewust van het feit dat een vaccin dat binnen 1 tot 1,5 jaar op de markt moet komen, niet veilig kan zijn als het record van ontwikkeltijd van een veilig vaccin nu staat op 5 jaar. Daarvoor hoef je geen anti-vaxxer te zijn.

Hoeveel bewijs moet er nog geleverd worden dat op deelaspecten de Corona-crisis is voorbereid? Hoe vaak moeten mensen nog websites van de Rockefeller Foundation, de Wereldbank, Event201, ID2020 of het World Economic Forum bezoeken om er achter te komen dat het om meer dan een virus-crisis gaat?

Hoe vaak moet nog verteld worden dat de schade, sociaal, maatschappelijk, economisch en voor onze gezondheid van de Corona-maatregelen vele malen groter is dan het leed dat ze moeten voorkomen?

Hoeveel mensen moeten in onze landen nog sterven omdat ze door de Corona-paniek niet de medische zorg krijgen die ze zo hard nodig hebben of uit wanhoop zelfmoord plegen? Hoeveel mensen in arme landen moeten nog van de honger sterven omdat de distributiekanalen door alle maatregelen zijn onderbroken?

Hoeveel artsen, wetenschapsinstituten, virologen en wetenschappers uit andere disciplines moeten hun reputatie op het spel zetten om een gefundeerd tegengeluid te laten horen?

Hoe lang houden de media het paniek zaaien, het eenzijdig informeren, het negeren en neersabelen van andere meningen nog vol?

Hoe lang blijven mensen nog op social media zitten die aan een steeds strengere censuur worden onderworpen?

Corona is aangekomen op het niveau van het geloof. Een geloof stel je niet ter discussie, je gelooft of gelooft niet. Half geloven is geen optie.

Voor mij zijn alle argumenten gewisseld, in alle toonaarden, alle talen, op video, op blogs, in rapporten, brandbrieven. Wat meer kan posten van steeds dezelfde argumenten nog bijdragen?

Ik ben na een half jaar mij in de materie te hebben verdiept er van overtuigd geraakt, dat de mensheid is uitgegleden over zijn emotie, door belangen aangestuurde manipulatie en angst, politiek opportunisme, onwetendheid, naïef vertrouwen in de instituties, zijn angst om een afwijkende mening te verkondigen en daarmee heeft meegewerkt aan de grootste door de mens veroorzaakte na-oorlogse humanitaire crisis.

Ik ben uitgepraat, alles is gezegd. De tijd zal haar werk doen. Het narratief vertoont scheurtjes, haarscheurtjes, en op sommige punten begint de propaganda te wankelen.

Er is hoop. Het onvoorstelbare gebeurde ooit toch: de onneembaar geachte Berlijnse Muur viel omdat een paar honderdduizend mensen de straat opgingen, keer op keer. Terwijl 17 miljoen Oost-Duitsers naar ‘Aktuele Kamera’ (NOS-Journaal) zaten te kijken hoe die ‘paar gekken’ de straat op gingen, sloeg de paniek op het Politburo toe. De censuur werd verscherpt en de STASI voerde de jacht op andersdenkenden op.

Het zal met de Coronamuur niet anders gaan. Die valt in stilte of met oorverdovend geraas.

Dan kunnen de geschiedschrijvers, wetenschappers, onderzoeksjournalisten, cineasten en elke individuele burger aan het werk om de komende jaren een antwoord te zoeken op de vraag: hoe kon een hoog opgeleide beschaving zo in paniek en angst vervallen vanwege een virus?”

~ de Bruijn

Viruswaarheid

En dat de schuldigen(regering en media en verstandelijk beperkte burgers) aan deze onzin maar zwaar gestraft mogen worden.