‘Wie heeft het nog, gezond verstand?’ Max von Kreyfelt en Karel van Wolferen

• dinsdag 3 november 2020
  • Categorie:
  • “Een papieren Café Weltschmerz”

31-10-2020

‘Wie heeft het nog, gezond verstand?’

Oud NRC journalist en emeritus universiteit hoogleraar, Karel van Wolferen is na vele afleveringen bij CafeWS nu zijn eigen blad gestart;

Gezond Verstand. “Een papieren Café Weltschmerz”, zo stelt hij.

Nummer 1, heeft bij zowel de nationale media als politiek Den Haag tot veel onrust gezorgd.
    Van Wolferen krijgt in de traditie van Pim Fortuyn, Geert Wilders en Thierry Baudet er zonder argumenten van langs.

Oprichter en hoofdredacteur van CafeWS, Max von Kreyfelt in gesprek met de oude, wijze en zeldzaam scherpe journalist.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz.
    Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's.
    Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media.

Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Dochter zei

Weet wel dat Van Wolferen een lezing heeft gehouden op de Bilderberconferentie. Hij voert (ook) opdrachten voor hun uit. Dat kan alleen als je zelf lid bent daarvan bent. Alles onder zware geheimhouding en met aflegging van eden, want zo werkt die club. We weten allemaal waar deze vereniging voor staat.