VIDEO Ongehoord Nederland – Geert Wilders: “Er komt een enorme ramp op ons af.”

• donderdag 1 oktober 2020
  • Categorie:
  • 'Een enorme ramp komt op ons af'

VIDEO Ongehoord Nederland – Geert Wilders: “Er komt een enorme ramp op ons af.”

Geplaatst door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Hier zit geen enkel woord in wat niet klopt 100% de waatheid

1000% mee eens.

Volkomen waar

Unknown zei

Het verhaal klopt misschien wel, maar wat er niet bij wordt vertelt, is dat Europa mensen nodig heeft. De hele Europese unie is bejaard en er worden geen kinderen meer geboren. Dus meneer Wilders als je straks in een verpleeghuis of in een bejaardenhuis terecht komt, dan zijn er geen handen díe je kunnen wassen,aankleden of eten geven.
    Waarom denk je dat Nederland alleen maar kinderen wilde opnemen? Omdat de kinderen zielig zijn? Dat denk ik niet, want daarachter zit een filosofie achter. Denk daar is over na.
    Mensen die het goed hebben in hun eigen land, die zie je niet naar Nederland of naar Europa komen

Roy zei

Helemaal mee eens

Ja maar de meeste van deze mensen zijn kansloos.
    Er moeten mensen bijkomen die wel willen integreren. En hier de waarden en normen en cultuur en tradities willen naleven.
    En niet andersom, zo als zovelen doen in Nederland.
    Daarom blijft dat ook altijd botsen in elk land.

Unknown zei

Maar die mensen hebben we juist nodig.
    Geen gelukzoekers.

Eens

Helemaal eens

Actiegroep "We gaan ze halen" is ook onderdeel van wat Wilders hier zegt.
    Nederland wordt een bizar eng land hoor als je mij vraagt! Straks zijn we nergens nog veilig!

De extreem linkse mening van een aantal Nederlanders over migratie is bizar en wel om de volgende reden:
    De wereld is overbevolkt, Nederland is overbevolkt. We hebben al ondanks toename van neerslag met 30% (KNMI) een dreigend watertekort. Voor de mensen die dit niet snappen, meer mensen gebruiken meer water, meer industrieel watergebruik, meer woningen en meer wegen, dus minder regen wat doordringt in de onderlagen, enz.
    Voor wie het nieuws een klein beetje volgt blijkt keer op keer dat migranten het niet zo nauw nemen met de waarheid, criminelen zijn opeens geen criminelen, oude van dagen zijn opeens minderjarig en terroristen zijn opeens arts, apotheker enz. Zijn ze hier eenmaal dan zijn ze, crimineel of niet, met geen mogelijkheid meer uit het land te krijgen.
    Bovendien zijn er veel te kort woningen zodat de autochtone bevolking niet meer in aanmerking komt voor een huurwoning want die zijn voor de migranten. Wie denkt dat migranten niets kosten moet maar eens kijken hoeveel miljard we aan extra belasting moeten betalen om al die mensen te onderhouden.
    Bovendien zijn er van de 100.000 migranten die jaarlijks instromen bar weinig werkenden of om de cijfers wat op te poetsen hebben ze een gesubsidieerde baan.
    De mening van mensen over krimp van de autochtonen getuigt van weinig realiteit, want is het nu zo erg als een bevolking krimpt? Men doet voorkomen alsof er helemaal geen handen meer aan het bed zullen zijn. De economie en alles wat er aan vast zit draait gewoon door en niet vanwege de hulp van migranten die thuis Qat zitten te kauwen of oude mensen beroven en in elkaar slaan of de Nederlandse vrouwen aan randen, enz. Een veel gehoord excuus van links is: "Ze zijn niet allemaal zo." Dat klopt gelukkig, maar ze zijn oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers.
    Wie de discussie over ons volksfeest Sinterklaas heeft gevolgd weet intussen dat van onze cultuur helemaal niets overblijft. Het eerstvolgende feest wat verdwijnt is het Kerstfeest(nu al winterfeest genoemd), Pasen en de ander feestdagen zullen weldra volgen, we krijgen dan als nationaal feest het suikerfeest, compleet met vrouwenonderdrukking en verplicht naar de moskee. En dan als laatste: Wie denkt u dat er baat hebben bij het tegen elkaar opzetten van de bevolking in Nederland? (de extreem linkse media is slechts de overbrenger)

Wat mij betreft zijn ze allemaal welkom. Hoe meer moslims, des te beter. De islam zal ons bevrijden van al het onrecht, en zal orde brengen in deze gaotische wereld. Mijn zegen hebben ze!!!

Unknown zei

Moet je maar beter om je heen kijken de dames kopoen allemaal met kinderen of zijn zwanger

Unknown zei

Ga maar tellen hoeveel kinderen er komen en hoeveel ervan overblijven . Waar zijn ze dan gebleven net als die duizenden die al vermist zijn

Unknown zei

Ik ben het helemaal eens met Wilders

Unknown zei

Mensen die wat kunnen en ook willen zijn welkom. Eindeloze groepen klaplopers zetten onze samenleving en ons financiële stelsel onder druk totdat we ten onder gaan.

Unknown zei

Gerichte en hoogwaardige migratie is goed. Het toelaten van groepen slecht opgeleide en problematische gelukzoekers zet ons sociale stelsel en de woningmarkt verder onder druk. Aanwas omwille vd aanwas moeten we afwijzen

Unknown zei

Geert is een van de weinigen die het snappen. Het is vechten tegen de bierkaai. Nederland, nee, Europa staat in de uitverkoop. Doelbewust. Geen eigen identiteit meer. Geen tradities. Gewoon een groot volk welk makkelijk te beheersen is. Het lijkt op een science fiction verhaal maar het is levensechte horror. Dit is de toekomst.

Unknown zei

Geert Wilders heeft voor 1000% gelijk wat ik om mijheen zien met die zogenaamde vluchtelingen / immigranten zie ik niks anders dan ellende om mijheen !!
    In een nette buurt zullen die rijke mensjes niet klagen over een ellende in hun buurt wat daar worden géén vluchtelingen ! Immigranten geplaatst !!
    Ook die criminele marrokaantjes is of zijn géén verrijking voor onze land die zitten grotendeels allemaal in een drugs wereld !!
    En die marakesch pact maakt Nederland nog verder kapot daarom straks zo snel mogelijk uit die criminele organisatie genaamd de eu !!
    Die daar in brussel zitten die verrijken alleen maar hun eigen portomenee en de rest van de eu kunnen de bevolking allen maar meer én meer geld inleveren !!
    Daarom moet die marakesch én de eu helemaal gestopt worden anders barst de bom hier in europa !!😡😡😡

Unknown zei

Zet ze aan het werk dan komen deze gelukzoekers niet meer.je kunt ook vluchtelingen? redden door ze terug te brengen.

Unknown zei

In de dagblad de limburger stond dat van de buitenlanders die in Maastricht wonen.
    62% tussen de 15-19 jaar zijn.
    Landellijk is dat 26%.
    Lijkt me wel een erg groot verschil.

Gisteravond een 1e klas kaartje gekocht voor de trein. Je denkt dan: hier zit geen tuig. Een duur kaartje ook.
    Wat zit er in de trein? asieltuig. Maar ja, geen conducteur, geen handhaving. Waar krijg ik het geld van mijn dure kaartje terug?