VIDEO “The Bossmaker” –Uw hele leven op zijn kop door de staat: en wat u nu nog kunt doen!

• dinsdag 6 oktober 2020
  • Wees vrij van digitale controle

VIDEO “The Bossmaker” –Uw hele leven op zijn kop door de staat: en wat u nu nog kunt doen!

Hecht u waarde aan uw vrijheid en wilt u de controle houden over uw eigen geld, werk en inkomen, dan is dit een belangrijke video voor u. Bossmaker laat u een serie van gebeurtenissen zien en feiten over wat men voor u in petto heeft en snel en geforceerd zal worden ingevoerd: totale controle over alles wat u doet, een digitale identiteit, levenslange belastingen, negatieve rente, De Sustainable Goals van de Verenigde Naties, het Strategic Intelligence Plan van het World Economic Forum, de digitale identiteit van ID2020 en GAVI, het Vaccinatie Partnership werken allemaal samen om uw leven 100% te veranderen in een vrijheidsberovende sociale, economische en financiële nachtmerrie. Tijdens de Troonrede heeft ons staatshoofd persoonlijk verteld wat u te wachten staat. Een nieuwe pandemie, een nieuwe lockdown. U bent gewaarschuwd!

En vandaag legt Bossmaker u uit waar de koning echt op doelde. Over de enorme industrie achter de vaccinaties, de digitale economie en de surveillancemaatschappij. Alle drie zijn ze straks van grote invloed op uw geld, vermogen, werk en inkomen en dus ook op de wijze waarop u wenst te leven: uw vrijheid. In deze video ziet u welke keuzes wij als Bossmaker maken en dat u nog steeds de mogelijkheid hebt om de juiste keuzes te maken om uw vrijheid zo goed en kwaad als het nog gaat te bewaren. Dit gaat niet over politiek of voor of tegen iets zijn: dit gaat over uw grondrechten en uw vrijheid. En over het beschermen van onze toekomst en de toekomst van onze kinderen en achterkleinkinderen. Kom in actie, want er is niet veel tijd meer. Als u zich laat leiden door uw gezonde verstand en zich goed laat informeren, dan kunt u zich beter voorbereiden en andere keuzes maken dan die de gemiddelde Nederlander maakt. Bossmaker is er voor u. Of u nu als mens van vlees en bloed, als professional in loondienst bent, of een eigen bedrijf of organisatie heeft, Bossmaker helpt. We kunnen de huidige ontwikkelingen niet zelf stoppen, daar is het Amerikaanse militair apparaat voor nodig. Wat wij wél zelf kunnen doen, is over onze toekomst praten en met open ogen de economische, sociale en financiële consequenties onder ogen zien. Uiteindelijk zijn wij allemaal verantwoordelijk voor ons eigen leven. https://bossmaker.nl/nl-lidmaatschap/

Door:
    Ronald Heister