Komt onze democratie in het geding? - FVD Journaal #44

• zaterdag 10 oktober 2020
  •  Forum voor Democratie

10-10-2020

✓ Blijf gratis op de hoogte van alles wat FVD doet

https://fvd.nl/ja ✓ Word ook lid van FVD voor maar €25 per jaar https://fvd.nl/word-lid ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl   ☻ BAUDET IN DE KAMER: http://bit.ly/2sXRhCK ☻ HIDDEMA IN DE KAMER: http://bit.ly/2thm3bT ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk

Dekker zei

Onze Democratie is al lang in het geding: WOB verzoeken die worden genegeerd of de documenten zijn zwartgemaakt, het oneigenlijk gebruik van de "Crisis en Herstelwet", een rammelende Rechtstaat met corrupte rechters, maatregelen die uitgevaardigd worden in strijd met de wet, enz. De lijst is ellenlang en nu weer de bangmakerij over Corona. Er overlijden de laatste dagen ongeveer gemiddeld 20 personen aan, wordt gezegd, Corona. Corona patiënten zijn voor de ziekenhuizen een verdienmodel geworden dus iedere patiënt met kanker, hart of vaatziekte of noem maar een ernstige ziekte op die dan ook nog toevallig het Corona virus onder zijn/haar leden heeft heet dan overleden te zijn aan Corona. De mensen die overlijden aan een andere ernstige ziekte die niet geholpen worden door de ziekenhuizen/artsen zijn en thuis sterven zijn het haasje en dat zijn er talrijke, meer dan de 20 zogenaamde Corona patiënten.