‘Huidig coronabeleid is enorme schade aan economie, horeca, cultuur en zorg niet waard’

• zondag 25 oktober 2020
  • Categorie:
  • Nederland moet radicaal anders na gaan denken over zijn corona-aanpak, stellen hoogleraren Rudi Westendorp en Marli Huijer.

Ze pleiten voor een nationaal corona-akkoord, waarin het redden van levens niet meer de enige belangrijke doelstelling is. ‘We moeten weer leren accepteren dat de dood bij het leven hoort.’

Dag in dag uit verhalen over besmette wielrenners, voetballers, coureurs, enz. en in wat een verschrikkelijke pandemie we zitten.
    Dit horende en lezende komt bij mij de vraag oprijst op waarom we dan, als het inderdaad zo erg is, we niets horen over de besmette sporters die zijn overleden aan Corona.
    Is dat niet merkwaardig dan, of worden we massaal belazerd door Rutte en CO en in hun kielzog de media?