Sietske Bergsma: Gekwetste bestuurders versus flinke burgers

• maandag 28 september 2020
  • Wij moeten flink zijn.

28-9-2020

Gekwetste bestuurders die jammeren bij elke ferm woord van 'het volk' jegens hen. Kent u dat? Carola Schouten en de boeren. Ferd Jammerhaus en zijn strafblad (- oh nee, toch niet). en Hugo de Jonge zet zelfs een filmpje met schreeuwende tokkies in elkaar om zichzelf als slachtoffer te presenteren . Want kwetsen breekt in op hun persoonlijke integriteit, ofzo ... Sure, want een minister is in de eerste plaats een perssssooon en geen ambt. En wij altijd maar denken dat het andersom was! Dan zullen we maar even vergeten dat deze bestuurders er alles aan hebben gedaan en aan blijven doen om onze huizen te kunnen binnenvallen, kinderen weg te halen, uw en onze lichamen verplicht in te spuiten met troep van al dan niet malafide Big Pharma, vrij te beschikken over onze portemonnees en bankrekeningen, onze grondstoffen, onze burgerrechten en ga zo maar door. Want wij mogen daar nooit gekwetst over lopen doen. Wij moeten flink zijn.

Blue Tiger Studio