‘Rutte voert vandaag gesprek met terroristische organisaties’

• woensdag 2 september 2020
  • Op het Catshuis wordt gesproken over hoe racisme in de samenleving aangepakt kan worden

2 september 2020

‘Rutte voert vandaag gesprek met terroristische organisaties’

Als je in Nederland gaat demonstreren tegen het coronabeleid, dan heb je kans dat je oog in oog komt te staan met de oproerpolitie of undercoveragenten. Als de boeren de straat opgaan om te protesteren tegen het stikstofbeleid, dan zet Rutte het leger in. De dames en heren politici zitten duidelijk niet te wachten op kritiek op het beleid, ook al stond dat in geen enkel verkiezingsprogramma.
    Als je in Nederland gaat demonstreren tegen racisme, dan legt Rutte je geen strobreed in de weg. Sterker nog: hij nodigt je uit in Den Haag voor een praatje. Vandaag gaan Rutte en minister Koolmees (D66) in gesprek met actiegroepen Black Lives Matter en Kick Out Zwarte Piet (KOZP). Tijdens een bijeenkomst op het Catshuis wordt gesproken over hoe racisme in de samenleving aangepakt kan worden en hoe het gesprek hierover op een goede manier kan worden gevoerd, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst.
    Terroristische organisaties
    “Rutte voert woensdag de eerste gesprekken met een organisatie die in de Verenigde Staten ondertussen vele bedrijven en winkels heeft gesloopt/geplunderd. Woonwijken terroriseert. Doden heeft veroorzaakt. En het ergste: dit alles rechtvaardigt! Bewijs alom hiervoor,” zegt Statenlid Niek Beenen (FvD).
    “Helemaal de weg kwijt! Onze regering onder leiding van premier Rutte gaat liever in gesprek met provocerende gewelddadige activisten, die mensen in de samenleving tegen elkaar opzetten, dan met bezorgde vreedzame burgers,” voegt Percolator toe.
    Amavel schrijft: “U biedt podium aan een criminele organisatie, u bent al heel lang af!” Publicist Sietske Bergsma gaat nog een stapje verder: “Rutte voert woensdag eerste gesprek met terroristische organisaties.”
    NineForNews.nl

een boze hardwerkende Nederlander zei

Ik heb gister die 3 zwarte oproerkraaiers uit het Quatschhuis zien komen. Ze denken zeker dat ze nu macht gaan krijgen met hun smerige lach.
    En die glijer van een Rutte laat het allemaal over zich heen komen.
    Hij moet goddomme optreden en zeggen: jullie zijn hier, jullie hebben allemaal een uitkering, jullie hebben allemaal een huis, jullie kunnen allemaal studeren en nu oprotten met je zwarte gelul.
    Maar nee, binnenkort maken ze hier de dienst uit.
    En dan al die domme lulprogramma's op de verrekijker met die domme zwarten in beeld. De zwarten omdat het moet. Deze zelfde zwarten gaan binnenkort ons Sinterklaasfeest weer vernietigen met geweld. Ja, GEWELD! Want anders kunnen ze niet. Het I.Q. is een beetje hetzelfde als de Marokkanen hier. Ze zijn allemaal opgegroeid zonder vader in een gezin met 9 kinderen; ze hebben bijna allemaal een strafblad en hangen allemaal aan de subsidietiet.
    Dit land is niet zover van de afgrond af. En Rutte maar met die lui lullen met zijn ingemetselde glimlach.
    Dit zelfde hebben we gister gezien met Grappighaus. Deze klootzak van het CDA moest zo nodig een bruiloft vieren. Er zijn de afgelopen tijd mensen overleden waar geen familie of gezinsleden bij mochten zijn.
    Er zijn oudjes die maanden geen bezoek mochten ontvangen. (In sommige gevallen is dit nog zo) en deze klootzak in het bijzijn van BROEKERS KNOL overtreden de regels 1000 maal. En Rutte stond dit allemaal te verdedigen. En dan een fotograaf de schuld geven! Hypocriete zooi.
    IS ER DAN NIEMAND DIE ZEI: WAAROM MOET JIJ NU TROUWEN????????
    Nee, helemaal NIEMAND! Wat een schande voor dit land. En dat is minister. Ja, minister van schijt aan alles.
    En dan als slotstuk van dit theater die snik van die acteur.
    Er zijn ECHTE acteurs die die binnenkant van hun beurs zien door al deze ellende. Wat een schande. En de ECHTE acteurs mogen ook niets op straffe van een vreselijke boete. Ik heb een naast familielid die iedere dag 200 mensen aan de gang moet houden met hartverscheurende maatregelen omdat het niet meer kan. Deze mensen gaan naar de bijstand; deze mensen kunnen niet met hun oude rode Mercedes rondjes rijden zoals Grappighaus. Dat dit heeft kunnen gebeuren daar lusten de honden geen brood van. Het ontbreekt op dat brede bordes nog aan de Hitlergroet. Zo ervaren *gewone mensen dit*

En dan hebben we ook nog dagelijks een programma met de zwarte advocate
    Natacha Harlequin.
    Waarom moet dit zwarte wijf een programma dagelijks maken om ons Nederlanders te wijzen hoe slecht wij omgaan met zwarten?
    Leg het me uit.
    Ga eerst je mede zwarte mensen maar eens het vuur aan de schenen leggen zodat wij niet iedere dag naar je gezwets moeten kijken en luisteren! En dan het fanatisme waar deze mevrouw zich van bedient; het is werkelijk schokkend.
    Die ogen van deze mevrouw stralen allen maar haat uit naar ons.
    Ga weg!

Hoe meer je je misdraagt, hoe eerder je met Rutte een babbeltje mag maken.