Hierom is de klinische testfase van de grote vaccinproducenten volstrekt waardeloos

• woensdag 30 september 2020
  •  Toekomst mensheid staat op het spel

—————————————————————————————————————————————–

‘Covid vaccin testen zijn er NIET op gericht te bewijzen dat het ernstige ziektegevallen kan voorkomen; voor milde gevallen zijn vaccins sowieso overbodig’

———————————————————————————

De New York Times verraste onlangs vriend en vijand met een voor velen ongemakkelijk artikel waarin op basis van wetenschappelijk bewijs werd gesteld dat maar liefst 90% van alle mensen die nu zogenaamd ‘positief’ op corona testen, in werkelijkheid vrijwel zeker virusvrij zijn (en alleen al hierom kunt u de vandaag gemelde Nederlandse cijfers dat het aantal positieve tests in een week met ruim 40% is gestegen naar 19.326, afdoen als pure flauwekul, om niet te zeggen volksbedrog). Afgelopen week kwam de NYT opnieuw met een zeer opmerkelijk opiniestuk, waarin twee professoren de klinische testfasen van de coronavaccins van farmagiganten Pfizer, AstraZeneca en Moderna met de grond gelijk maakten. Lees waarom u zich beter twee, tien, twintig keer zou moeten bedenken voordat u volgend jaar hun zogenaamd ‘veilige’ vaccins in uw lichaam laat spuiten.

De grote vaccinproducenten kunnen nog steeds niet bevestigen dat hun experimentele Covid-19 vaccins inderdaad antilichamen produceren tegen het virus. Om goedgekeurd te worden voor menselijk gebruik, moet er eerst een ‘onvervalste immuunreactie’ kunnen worden aangetoond, en dat is nog steeds nergens gebeurd.

‘Absurd’ om met resultaten 150 vrijwilligers honderden miljoenen mensen te vaccineren

Als de gangbare methode wordt gevolgd, zouden ze twee grote groepen met ieder 150 menselijke vrijwilligers vormen, en aan één groep het vaccin geven. De andere groep krijgt een placebo (zoutoplossing). Vervolgens is het wachten geblazen totdat de vrijwilligers ‘besmet’ worden en ziekteverschijnselen krijgen (volgens de politiek, media en farmagiganten is SARS-Cov-2 zo ongeveer het besmettelijkste virus ooit, dus dat zou – indien het waar zou zijn (wat volgens alle cijfers en statistieken absoluut niet zo is) – niet lang hoeven duren).

Vervolgens kijkt men na enige tijd naar hoeveel vrijwilligers van beide groepen Covid-19 hebben gekregen. De fabrikanten hopen er natuurlijk op dat bijvoorbeeld maar 50 mensen in de vaccingroep ziekteverschijnselen zijn gaan vertonen, tegen 100 in de placebo groep. Dat zou dan ‘bewijzen’ dat hun vaccin bij 50% effectief is in het voorkomen van Covid-19. Met zo’n percentage zullen de autoriteiten overal het groene licht geven om iedereen in te enten.

‘Dit is absurd. Belachelijk,’ schrijft de al tientallen jaren werkzame onderzoeksjournalist Jon Rappoport, die in 1982 werd genomineerd voor de prestigieuze Pulitzer prijs. Op basis van slechts een paar honderd vrijwilligers wordt bepaald dat honderden miljoenen mensen zich moeten laten vaccineren.

Vertekend beeld door testen met enkel gezonde volwassenen

‘Maar dat is niet de kern van de zaak. De vaccinbedrijven, gedwongen om klinische testen met tienduizenden mensen te verrichten, moeten besluiten wie deze vrijwilligers moeten zijn. Ouderen, waarvan de meesten al ziek zijn en/of meerdere bovenliggende aandoeningen hebben? Wier immuunsysteem al erg is verzwakt, en voor wie – zoals ook de medische autoriteiten waarschuwen – het vaccin wel eens de genadeklap kan betekenen? Nee, natuurlijk niet.’

De vrijwilligers moeten dus gezonde volwassenen zijn. Maar dat vormt een enorm en noodlottig probleem. Bedenk dat alle vrijwilligers na hun vaccin of placebo weer naar huis worden gestuurd, in afwachting of ze Covid-19 ‘te pakken krijgen’ en ziekteverschijnselen gaan vertonen. Die mogen echter niet heel ernstig zijn, want dat zou longontsteking betekenen. De vaccinproducenten kunnen 10 jaar wachten en bij deze gezonde vrijwilligers nog steeds geen enkel geval van longontsteking constateren.

De farma giganten wachten dus op 150 milde gevallen van Covid-19, dus mensen die enkel wat gaan hoesten en niezen, en misschien wat verhoging krijgen. Of ‘positief’ worden bevonden met een PCR-test, maar zoals u weet is deze test volgens tal van wetenschappers volstrekt onbetrouwbaar, omdat deze ook volgens de uitvinder èn de producenten niet kan worden gebruikt om een ‘live’ virus aan te tonen.

Producenten in de val: Testen niet gericht op voorkomen ernstige gevallen

Maar met enkel milde gevallen zitten de vaccinproducten in de val. Hun klinische testen zijn dus zo ontworpen, dat er enkel mee kan worden ‘bewezen’ dat het vaccin tegen MILDE gevallen van Covid-19 beschermt. Maar dat maakt een vaccin meteen volslagen nutteloos, want niemand geeft iets om wat verkoudheids- of griepverschijnselen. Die zijn normaal en genezen zichzelf. Daar is een vaccin totaal niet voor nodig.

‘Een succesvol vaccin zou mensen moeten beschermen tegen de ernstige en levensbedreigende Covid-19 gevallen,’ vervolgt Rappoport. ‘Maar de klinische testen zijn er niet op gericht om dat te bewijzen.’

‘Oordeel: de drie grote lopende klinische testen met een Covid vaccin zijn nutteloos. Ongeacht de uitkomst, ongeacht wat voor soort vaccin wordt getest, het opgezette protocol voor deze klinische testen maakt ze irrelevant, nutteloos, en zinloos.’

Experimenteel mRNA vaccin ondanks totaal mislukken testfase toch in productie

Desondanks is farma gigant Moderna (= feitelijk Bill Gates) begonnen met de productie van maar liefst 1 miljard experimentele mRNA coronavaccins, die – zoals we in een eerder artikel al schreven – in de eerste testfase na de tweede vaccinatie bij maar liefst 100% van de proefpersonen (eveneens uitsluitend gezonde volwassenen) milde tot ernstige bijwerkingen veroorzaakten. (2)

Bovendien werden alleen de bijwerkingen in de eerste (ruim) 3 maanden na de tweede vaccinatie bekend gemaakt. Aan de eventuele gevolgen voor de gezondheid op de middellange en lange termijn maakte Moderna geen woord vuil (immers: dat was NIET onderzocht!) Omdat alleen gezonde volwassenen werden getest – waarvan ook nog eens een aantal Moderna medewerkers, die nauwelijks objectief kunnen worden genoemd – is volledig onbekend wat dit vaccin bij kinderen, jongeren, senioren, zwangere vrouwen en (chronisch) zieken gaat aanrichten.

Toekomst mensheid staat op het spel

De onderzoeksjournalist hoopt dat wetenschappers, artsen en andere experts daarom wakker worden en massaal bezwaar gaan maken, zodat de producenten worden gedwongen hun klinische testen te staken, en deze vaccinproducenten worden teruggewezen. ‘Afwachten en maar zien wat er gebeurt, is niet voldoende. In de verste verte niet’ (1).

Enkel ‘het beste ervan hopen’ kan inderdaad wel eens een fatale houding blijken te zijn. Daarvoor staat er namelijk teveel op het spel: onze gezondheid, onze vrijheid, ons onvervreemdbare recht op zelfbeschikking over ons eigen lichaam, en gezien de plannen om iedere wereldburger te vaccineren, feitelijk onze hele toekomst, en misschien zelfs het complete voortbestaan van de hele mensheid.

Xander

(1) No More Fake News (Jon Rappoport’s Blog)
    (2) Impfkritik.de (Studie: NEMJ.org)