Af en toe een stukje Viruswaarheid

• woensdag 16 september 2020
  • Een stukje uit de Volkskrant, zo en passant tussen de propaganda koppen door:

VK Maarten Keulemans14 september 2020,
    “Wel is de vraag hoe ziek men de tweede keer wordt. Een 33-jarige Hongkonger bij wie het nieuwe coronavirus onlangs al na amper een halfjaar voor de tweede keer werd vastgesteld, merkte daarvan in elk geval niets. ‘Maar dat is maar één geval’, zegt Van der Hoek. ‘En minstens zo belangrijk is dat hij echt een besmetting doormaakte, waarbij het virus zich vermenigvuldigde en hij andere mensen had kunnen besmetten.’”
    Wat hier wordt bevestigd is dat voor de tweede keer besmet raken, helemaal geen infectie opleverde, HET bewijs voor immuniteit.
    Van SARS-COV1 weten we al dat de immuniteit wel langer dan 1 jaar kan zijn.
    In dit artikel werd nog voornamelijk gefocust op anti-lichamen die na 3 jaar weer zouden verdwijnen. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2851497/
    Inmiddels weten we ook dat de T-cel response wel 6 jaar kan zijn:
    In 2017 zagen we wel 12 jaar immuunresponse en als we eerlijk zijn dan is het misschien wel levenslang.
    En in 2020 kwamen we erachter dat dezelfde T-cel response wel nog steeds afweer biedt tegen SARS-COV1 of SARS-COV2, wat is het verschil eigenlijk?
    De vragen die opkomen zijn.
    1. Is er eigenlijk wel een pathologisch verschil tussen SARS-COV1 en SARS-COV2?
    2. Waarom doet de media alsof T-cell immuniteit nieuw is?
    3. Eigenlijk wisten we al vrij veel van SARS-COV1 en het is allemaal nog steeds waar inclusief HCQ behandeling (niet voor niets gingen ze in China direct over op dit middel). Waarom die ontkenning?
    4. Waarom die bizarre focus op antilichamen?
    5. Waarom wordt er jaren onderzoek genegeerd, en wordt 1 persoon uit Hong Kong die voor de tweede keer geïnfecteerd wordt, direct gemeld op de website van het RIVM
    Viruswaarheid

We kunnen met een gerust hart stellen dat als Grapperhaus, Rutte en Broekers Knol en waarschijnlijk het hele cabinet helemaal lak hebben aan alle Covid maatregelen dat er niets meer aan de hand is. Of moeten we denken dat die regeringsleden met hun leven hebben gespeeld? Nee, natuurlijk niet maar waarschijnlijk hebben ze gedacht dat ze het volk wel konden bedonderen en eerlijk gezegd lukt ze dat bij het overgrote deel prima.