VIDEO: Inbreng Geert Wilders Coronadebat (12-08-2020)

• woensdag 12 augustus 2020
  • Categorie:
  • Coronadebat Tweede Kamer 12-8-2020

VIDEO: Inbreng Geert Wilders Coronadebat (12-08-2020)

Unknown zei

De enige die eerlijk is en blijft Geert Wilders, wat een tuig die de Jonge en Rutte. Stem PVV

Dekker zei

We kunnen ons de vraag stellen waarom de overige partijen, FvD meestal uitgezonderd, keer op keer tegen ieder zeer goed gemotiveerd voorstel stemmen wat de PVV heeft ingebracht, terwijl later als de wind is gaan liggen diezelfde partijen die die tegen gestemd hebben met eenzelfde wetsvoorstel komen, of in iets gewijzigde vorm.
    Democratie? Verre van dat, het is totale smeerlapperij van de oude politiek, aangevuld door de seniele ouderen partij die rollebollend over straat gaat.

Unknown zei

Geert Wilders is een farce, een katvanger voor de echte rechtse kiezer, opgericht door de VVD om het Rechtse gevaar het bos in te sturen.
    Luister naar zijn woorden maar belangrijker kijk naar zijn daden, Bv 2x per jaar naar Israëlen nu echte Corona believer , hij zou beter moeten weten, ik geef toe hij speelt zijn rol goed.
    Er zijn geen outsiders in het politieke spectrum, outsiders worden uitgeschakeld...

.https://www.maghreb.nl/2012/01/09/koningin-respectvol-naar-de-moskee/

Wilders heeft het prima naar voren gebracht (Hiddema trouwens ook).
    Jammer dat die motie voor meer loon in de zorg werd ontweken doordat die smeerpijpen snel de kamer uit renden.

Omdat niemand naar hem luistert....helaas. Ze zijn bezig met andere (belangrijke) problemen! Ze zijn bezig met eigen smartphones!
    1.Problem van virus verspreidingdoor de ventilatiesystemen stonde al zeer scherp maandenlang geleden in New York!
    2.In het begin van pandemie hebben Israëlische wetenschappers gezegd dat kinderen en tieners de grootste verspreiders van virus zijn.
    3.Op 9 maart 2020 was een onderzoek van Yale qua deze virus al gepubliceerd! (https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.09.20033217v2)
    Volgens onderzoek blijft levende virus in aerosolen
    rond drie uur!
    Ik heb gevoel dat hele wereld was geïnformeerd over deze feiten....behalve onze leiders.
    Wonen/functioneren ze in vacuüm?

secti8n zei

Mensen hebben het niet door he
    of ze zijn bang of schapen ikzelf laat me niet en nooit onderwerpen
    door de tweede kamer door niemand niet!
    wij gaan naar een NAZIESTAAT dat vindt ik erg aan dit land worden