Alleen samen krijgen we deze regering onder controle!

• woensdag 26 augustus 2020
  • Categorie: , ,
  • Een toekomst waarin vrijheid, gelijkheid, Nederlandse normen, waarden, identiteit en cultuur aanwezig zullen zijn!

Alleen samen krijgen we deze regering onder controle!

Screenshot_30
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Wij als bevolking hebben last van politiegeweld, politiemensen die door de politiek ingezet worden tegen de Nederlandse bevolking om het verhaal dat ze wil vertellen te bevestigen. Of het nu waar is of niet maakt niets meer uit tegenwoordig, de media werken daar allang aan mee en zijn eenzijdig.… Maar in werkelijkheid gaat het er anders aan toe, en dat wat u niet ziet op het nieuws is dat politiemensen in opdracht van burgemeesters en/of de politiek onschuldige burgers aanvallen, zoals u kunt zien in onderstaand artikel.
    Geldt artikel 365 van het Tweede Boek misdrijven niet meer? Titel XXVIII Ambtsmisdrijven Artikel 365. De ambtenaar die door misbruik van gezag iemand dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of een geldboete van de vierde categorie…
    De politiek maakt vreemde sprongen tegenwoordig. In Den Haag bijvoorbeeld regelt de gemeente demonstraties in de Schilderswijk zelf. Wethouder Bert van Alphen (GroenLinks) heeft toegegeven dat de demonstratietocht door de gemeente is geïnitieerd. Hart voor Den Haag/Groep de Mos eist opheldering van het stadsbestuur.
    www.hartvoordenhaag.nl
    Het gaat de hele verkeerde kant op en dat komt door politiek wanbeleid, doordat de politiek Agenda 21/2030 van de Verenigde naties aan het uitvoeren is. Geen zelfredzaamheid meer, heel veel minder mensen, totale controle via 5G en AI, duurzaam gemanipuleerd voedsel, geen verse producten meer van onze boeren, verplichte vaccinaties, de klimaathype en ga zo maar door.
    Al jarenlang stijgen de aanvragen bij de voedselbank en nu de politiek het land op slot heeft gezet zonder degelijke onderbouwing en vele bedrijven failliet gaan en vele mensen hun baan verliezen, verwachten de voedselbanken, zo laat onderstaand artikel weten, nog veel meer aanvragen.  Vergeleken met de peildatum van vorig jaar juni is er nu al een stijging van 8,5%, vooral in de grote steden.
    In Australië, eens een vrij en democratisch land, net zoals Nederland ooit was, bijten ze het spits af met het totalitaire beleid. De premier heeft het nog eens herhaald: als je de test of vaccinatie weigert, dan mag je niet werken en/of niet naar school en krijg je simpelweg geen loon meer.
    Ook in Nieuw-Zeeland is het goed mis, en vraagt u zich eens af welke kant de Nederlandse regering opgaat, aangezien Nederland ook getekend heeft voor Agenda 21 van de Verenigde Naties, met De Jonge… Een andere kant waarin we onze vrijheid houden?
    De premier van Nieuw-Zeeland zegt dat de verplichte quarantaine van toepassing zal zijn op zowel nieuwe gevallen als, indien nodig, naaste familieleden die “gevaar lopen”. Diegenen die weigeren om te worden getest, zullen gedwongen worden om in de quarantainekampen te blijven. Doet me toch enigszins denken aan de “kampen” die er tijdens oorlogen waren en waar heel veel mensen niet levend uitkwamen…
    www.naturalnews.com
    Velen van ons Nederlanders, al worden het er gelukkig steeds minder, zouden we kunnen classificeren als “schouderophaalvolk”, dat denken dat het allemaal wel meevalt en niet zo’n vaart zal lopen. Deze mensen denken onterecht nog steeds dat de regering er is voor de bevolking, maar helaas is dat niet het geval en zullen we er samen voor moeten zorgen dat diegenen die geïndoctrineerd zijn door de politiek en media wakker worden, zodat we samen met zijn allen kunnen blijven vechten voor de toekomst van onze kinderen. Een toekomst waarin vrijheid, gelijkheid, Nederlandse normen, waarden, identiteit en cultuur aanwezig zullen zijn!
    Ook u kunt helpen in de strijd voor vrijheid, want alleen samen krijgen we deze regering onder controle!!!
    Door:
    “Elise Nijmegen”