Steun de boeren en strijd samen tegen Agenda 21/2030 van de VN!

• woensdag 22 juli 2020
  • Categorie: , ,
  • We zouden ons met zijn allen moeten verzetten.

Steun de boeren en strijd samen tegen Agenda 21/2030 van de VN!

Screenshot (11)
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Ten eerste wil ik de boeren (en alle ondersteunende burgers) vandaag heel veel succes wensen met hun actie tegen de corruptie van het door Gates gesponsorde RIVM waar iedereen zich door laat leiden of het nu gaat om stikstof, corona of zeer dubieuze vaccinaties… De boeren worden bedreigd in hun voortbestaan door richtlijnen die afkomen van Agenda 21/2030 van de Verenigde Naties en die door de Nederlandse politiek en de zogenaamde veiligheidsregio’s wordt geïmplementeerd.
    Het is naar mijn idee een vies politiek spelletje, waarin transparantie, rechtvaardigheid, de waarheid, het zoeken naar de oorzaak en respect voor de Nederlander niet echt meer voorkomt. De boeren hebben terecht aangifte gedaan, maar ja, vele systemen werken mijns inziens voor de politiek en dit lijkt nu ook te zijn gebeurd, aangezien het Openbaar Ministerie de aangiftes van de boeren niet eens in behandeling neemt!
    www.telegraaf.nl
    Soms is iets te erg om het te kunnen behapstukken en is het makkelijker om het af te doen als iets wat gewoon niet waar is. Of niet waar kán zijn. Helaas is onderstaand artikel wel waar en is er al vele jaren een mondiale pedo-bende actief die baby’s en kinderen misbruikt en vermoordt. Kinderen over de hele wereld verdwijnen en misschien is het een goed idee om net zoals met de coronabesmettingen (niet het aantal doden dat gestorven is aan alleen Covid-19) die elke dag worden gepresenteerd en herhaald ook het aantal vermiste kinderen elke dag te laten zien!
    Kinderen moeten gered worden, hier in Nederland en in de hele wereld!!
    En weer geven we geld aan de EU in plaats van aan onze ouderen, de leraren, de zorg en voor de bestrijding van de groeiende armoede… Rutte heeft weer, zoals al zo vaak, getekend bij het kruisje, wat betekent dat de kosten van de miljarden die weer naar de EU gaan op de burgers zullen worden verhaald.
    Het is allemaal lang geleden gepland en wij als Nederlandse bevolking zouden met zijn allen de boeren moeten steunen, aangezien we  zonder onze boeren aangewezen zijn op het voedsel dat “duurzaam” gemaakt zal gaan worden in megagrote fabrieken met zeer waarschijnlijk genetisch gemanipuleerd voedsel van één van de grote multinationals op deze wereld. Kijk en huiver en gebruik deze informatie om anderen wakker te maken!!
    We zouden ons met zijn allen moeten verzetten. Dit gaat niet meer om links, rechts, blank, zwart, geel, vegetarisch of vleeseter, dit gaat om de toekomst van onze kinderen die, als we niets doen, geen vrijheid en geen vers voedsel zullen hebben.
    Nu hebben we al gezien hoe de politie door de politiek ingezet wordt om de vrije geest van de Nederlandse bevolking te onderdrukken en diegenen die de waarheid vertellen en gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting en het recht op demonstreren de mond te snoeren. Bij het RIVM, zo blijkt uit filmpjes, staat het leger al klaar, want niets mag in de weg staan van het dictatoriale beleid dat de nep-volksvertegenwoordigers in Den Haag voor ons in petto hebben.
    Nog een klein woord voor de politie, het leger en andere speciale eenheden die ingezet worden om onze vrijheid te onderdrukken: denk na en denk aan uw eigen kroost… Ook u en uw kinderen zijn slachtoffer van dit politieke wanbeleid!!!
    Door:
    “Elise Nijmegen”