De 2e Golf Strategie van de Media en Overheid / Presentatie Mordechai Krispijn Viruswaanzin

• dinsdag 28 juli 2020
  • Categorie:
  • Viruswaanzin

28-7-2020

Zie hier

Er is een verandering in de media. Niet om jullie bang te maken, maar om jullie er bewust van te maken dat de media woorden gebruikt en nieuws brengt die jouw brein beinvloedt/indoctrineert -Tweede golf strategie wordt gecreërd door de media -Er is geen besmettingshaard -Media kijkt naar reacties van het publiek -Mondkapjes overal verplichten is lariekoek -Let op: er wordt constant gesproken over WIJ Nee, de media wilt dat WIJ blijven lezen -Eerste miljard dosissen -Testen van de vaccins worden uitvoerig uitgerold -Reminder: volgende week Media-VRIJE week -Bericht van Burgemeester Aboutaleb. Er wordt toegegeven dat ze indoctrinatie hebben toegepast in. Willem heeft zijn woordvoerder gesproken -Overzicht van opgenomen patienten en overledenen vanaf 4 mei. -Media publiceert compleet iets anders dan wat het RIVM publiceert op hun website. Zo wordt de angst in stand gehouden. -Steeds meer mensen van het RIVM staan op en bevestigen dat de cijfers niet kloppen. Dit is wat de media en overheid willen: -Angst creëren -Beleid doorvoeren mondkapjes -1,5 meter "rechtvaardigen" -Verantwoordelijkheid bij burger -We gaan richting vaccins -Verplichten hoeft niet; de burger moet zijn verantwoordelijkheid nemen.

Viruswaanzin