Corona-cijfers Rijksoverheid (21-07-2020)

• donderdag 23 juli 2020
  • Categorie:
  • Corona-cijfers Rijksoverheid (21-07-2020)

Geplaatst door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)
    h/t “Tistochwat”

v. Alphen zei

Dag in dag uit worden we gebombardeerd met doemverhalen over de tweede golf die er aan komt, zowel in Nederland als de rest van de EU.
    De economie is inmiddels naar zijn grootje, tienduizenden ontslagen vallen iedere maand, maar het angst zaaien gaat onverminderd door. Ook wordt er steeds meer gespeculeerd over het verplicht dragen van mondkapjes maar de oplettende kijker/lezer zal zich eens achter de oren krabben want hoe is dat nu weer mogelijk?
    Enige maanden geleden waren mondkapjes volstrekt onnodig vonden RIVM en Rutte. Nederland en ook Brussel schonken tonnen aan beschermend materiaal, waaronder mondkapjes, aan China omdat wij het niet nodig hadden aldus de wijze mannen die het voor het zeggen hebben.
    Het zorgpersoneel werd door Rutte en zijn RIVM onbeschermd en in sommige gevallen met Corona besmet, op onze ouderen afgestuurd, immers beschermingsmateriaal was niet nodig oreerden ze, dat hadden ze al aan China geschonken. Het gespuis heeft duizenden doden op hun naam, maar ongetwijfeld komen ze er mee weg in onze Rechtstaat.
    Horen we ondanks de doemverhalen nog over OVERLEDEN Corona Patiënten, nee wel over besmette mensen en hoe groter de aantallen hoe mooier de media het vindt. Veel mensen begrijpen niet dat als het aantal geteste personen toeneemt ook het aantal besmette mensen zal toenemen, maar besmet wil nog niet zeggen dat de mensen ziek zijn. Mensen zijn nu eenmaal zeer kort van memorie en hebben vaak alle geloof in onze Overheid. en weigeren te controleren of het allemaal wel klopt wat er bij ze ingepompt wordt. U kunt verwachten dat eerdaags de Gestapo van Hugo de Jonge ongevraagd en onaangekondigd uw huis binnen valt om te controleren of u de steeds strengere maatregelen wel opvolgt. Ouderen onder ons zullen vergelijking gaan trekken met de Tweede Wereldoorlog, alleen was het toen minder erg. Helaas begrijpt 80% van de Nederlanders dat nog niet, het besef zal pas tot ze doordringen als het te laat is.
    Het wordt steeds duidelijker dat er grote verdeeldheid onder de bevolking wordt gezaaid door Regering en media, een realistisch deel en een volstrekt hysterisch deel dat blindelings de Overheid volgt leugens of niet, domheid is troef.