Nanodeeltjes, Rutte, Gates, de NWO en vaccinaties…

• zondag 7 juni 2020
  • Categorie: , , ,
  • Waanzin regeert…,,,

Nanodeeltjes, Rutte, Gates, de NWO en vaccinaties…

Screenshot_116
    (Door: “Elise Nijmegen” – Vertaling: E.J. Bron)
    We kunnen uit onderstaand artikel precies zien hoe de Minister-president van ons Nederland over vaccinaties denkt en met wie hij “zaken” doet. Rutte heeft namelijk, ondanks de stijgende armoede, honderden miljoenen aan de vaccingroep van Bill Gates, GAVI, gegeven, die een samenwerkingsverband is van onder meer Bill Gates, de WHO en Unicef.www.ninefornews.nl
    Ook Duitsland wil die kant op en stelt dat de pandemie pas eindigt als er een vaccin beschikbaar is voor de gehele bevolking en de Bondsregering stelt € 750 miljoen ter beschikking om een Covid-19-vaccin op korte termijn beschikbaar te maken voor de gehele bevolking.
    Dit gebeurt in samenwerking met CEPI, een organisatie opgericht in Davos door overheden van Noorwegen en India, natuurlijk de Bill en Melinda Gates Foundation, de Wellcome Trust en het World Economic Forum. Ook Nederland maakt deel uit van de vaccinalliantie en zal dus in alle waarschijnlijkheid hetzelfde doel stellen, de vooropgezette pandemie pas beëindigen als de vaccins er zijn.
    www.viruswaanzin.nl
    Wat zit er eigenlijk in vaccinaties? En in het zogenaamde Covid-19 vaccin?
    Uit een baanbrekend onderzoek is gebleken dat er vele Nanodeeltjes in de door de toonaangevende internationale bedrijven gemaakte vaccins zitten die veel vaccins besmetten. Nanodeeltjes zijn qua grootte vergelijkbaar met sub cellulaire structuren… waardoor ze gemakkelijk in biologische systemen kunnen worden opgenomen.
    Veel van de deeltjes zijn metalen en uit uitgevoerde analyses blijkt dat alle gecontroleerde monster vaccins niet-biocompatibel en bio-persistente vreemde lichamen bevatten die niet door de producenten zijn aangegeven en waartegen het lichaam in iedere geval reageert.
    De auteurs van het onderzoek: “De hoeveelheid gevonden vreemde lichamen en, in sommige gevallen, hun ongebruikelijke chemische samenstelling verbijsterde ons”… Lichaamsvreemde lichamen die een ontstekingsreactie veroorzaken en waarvan de meeste deeltjes niet kunnen worden afgebroken.
    Bovendien kan het proteïne-corona-effect… als gevolg van een Nano-bio-interactie… organische/anorganische compositiedeeltjes produceren die het immuunsysteem op een ongewenste manier kunnen stimuleren.
    Het is onmogelijk om niet toe te voegen dat de deeltjes die vaak worden waargenomen in vaccins celkernen kunnen binnendringen en inter-ageren met het DNA.
    Er staan nog meer gruwelijke dingen in en diegene die zijn kind laat vaccineren of nadenkt over het wel of niet nemen van het Covid-19 vaccin, zou dit onderstaande artikel eens goed moeten lezen.
    George Soros is een naam die, als u de dingen onderzoekt, vaak hoort en hoe dat werkt kunt u lezen in onderstaand artikel.
    Zaken die op zijn minst gezegd dubieus zijn, zoals dat een groot deel van de rechters van “het Europese Hof voor de rechten van de mens” voorheen voor George Soros werkten. Volgens gegevens van Valeurs Actuelles journalist Bastien Lejeune zijn bijna alle magistraten van deze Hoge Europese rechtbank gefinancierd door de “Open Society Foundations (OSF) van George Soros. Zogenaamde Soros-rechters die beslissingen nemen die echter steeds meer ideologisch neigen naar de standpunten van George Soros….
    Verplichte mondkapjes, mensen opsluiten, anderhalve meter afstand en allerlei andere maatregelen genomen voor een virus waaraan, zo is gebleken, minder mensen doodgaan dan jaarlijks aan de gewone griep is in mijn ogen krankzinnig. Waanzin regeert…
    Vele mensen die anderen wakker willen maken aangaande de mondiale machtsstrijd en de “duurzame controle agenda” voor de wereldbevolking worden neergezet als complot-gekkie of aluhoedje maar in het lange onderstaande artikel wordt uitgelegd hoe het in elkaar zit. Helaas is het geen complottheorie, maar iets dat lang geleden al is gepland door de rijksten der aarde…
    Word wakker, maak anderen wakker, deel berichten van wakkere mensen die nog wel realistisch in het leven staan en zich niet laten indoctrineren door dit “ambitieuze” kabinet en de media die een angstmaatschappij hebben gecreëerd en laten we samen, want samen kunnen we dat, zorgen dat de Nederlandse normaliteit weer hoogtij voert en we onze naasten weer kunnen zien, elkaar weer de hand kunnen schudden, knuffelen en kussen. Samen kunnen we deze globalistische waanzin uit ons land verdrijven en democratie en ons referendum terugeisen. Iedereen is gelijk, álle levens zijn even belangrijk, net zoals het behoud van onze vrijheid, onze mensenrechten, onze privacy en de vrijheid van meningsuiting.
    Door:
    “Elise Nijmegen”(voor www.ejbron.wordpress.com)