“Vergeef hen niet, want ze weten precies wat ze doen!”

• woensdag 6 mei 2020
  • Categorie: , ,
  • Onthoud de namen van de onderdrukkers, van de vijanden van de democratie en de vernietigers van onze waarden, vergeeft hen niet, want zij weten precies wat ze doen!”

6-5-2020

“Vergeef hen niet, want ze weten precies wat ze doen!”

Screenshot_106
    (Door: Wolfgang Taufkirch – Vertaling: E.J. Bron)
    Toespraak van Wolfgang Taufkirch (Pegida, foto) tijdens de “Covid-1984”-manifestatie in Cottbus:
    Ik ben blij hier te zijn, maar dit is niet meer het Cottbus dat ik ken. Waar is het leven? Waar zijn de onbekommerde gezichten? De lachende kinderen? De laatste keer dat ik in Cottbus was, dat was op de middag van Oudejaarsdag 2019, ruim vier maanden geleden, heb ik gezegd: “Ik ben bang dat de jaren-20 van deze eeuw NIET de geschiedenis zullen ingaan als de gouden jaren-20.”
    PI News (2)
    Op 31 december was nog niet te voorzien wat er vandaag aan de hand is, maar we waren ons er allemaal toch van bewust dat er iets ging gebeuren. De vraag was niet of, maar wanneer het knalt.
    Het geniale aan dit verhaal is echter: wereldwijd is er één schuldige, een klein virus, dat – dat weten we nu – tamelijk onschuldig blijkt te zijn. Het is bovendien heel praktisch: je ziet het niet, je hoort het niet, het is overal en nergens, de beste voorwaarden dus om angst en paniek te zaaien.
    Dat is ook gelukt en vier, vijf deskundigen en politici hebben vanaf het eerste besmettingsgeval op 27 januari een koers uitgestippeld die elke andere mening verbiedt. Het fascisme is direct de parlementen binnengetrokken, huishoudelijke reglementen werden veranderd, de besluitvaardigheid verminderd en de burgers werden met de ene na de andere verordening gebombardeerd.
    Hoe moet deze waanzin verdergaan?
    Er bestaan schrikbarende parallellen met de tijd voor de Tweede Wereldoorlog, nauwkeuriger gezegd met de economische crisis vanaf 1923.
    • Destijds: met handkarren werden geld, spullen, kunst en vermogens opgehaald. Nu: politiek van negatieve rente.
    • Destijds: invoering van een “noodverordening”. NU: invoering van een “pandemie-verordening”.
    • Destijds: “burgerbelasting” en “crisisbelasting”. Nu: “solidariteitstoeslag” en “CO2-heffing”.
    • Destijds: omroepverklaringen. Nu: mainstream media.
    • Destijds: machtigingswet, Nu: buitenwerking stellen van de grondrechten.
    Hoe moet dit verdergaan? Willen we wachten op een moderne sportpaleisrede en weer allemaal “Jaaaaa!” brullen?
    We hebben geen tweede Führer nodig, die de onderdrukking van het volk tot aan de blinde gehoorzaamheid eist, die ons uitbuit en afhankelijk maakt. Elk verlies van een baan, elke werktijdverkorting en elk faillissement leidt tot afhankelijkheid van de staat. Precies zo is het met de grondrechtenbeperkingen en verplichte inentingen.
    We hebben maar heel weinig nodig om onszelf te bevrijden. We hebben de grondwet nodig en we hebben jou, jou, jou en jou op straat nodig. Alleen op die manier keren we zo snel mogelijk terug naar de normaliteit.
    Deze weg leidt naar de vrijheid – en we hebben zelfs een goede kans dat het vreedzaam en geweldloos verloopt.
    Ook de politie zal voor zichzelf moeten beslissen of ze de neo-communistische richtlijnen van de regering volgt of de grondwet.
    Wij verzetten ons allemaal tegen deze waanzin of krankzinnigheid, want het is ons goed recht.
    Video van de toespraak:

(Toespraak gehouden in het kader van de “Covid-1984”-manifestatie van het Bondgenootschap “Zukunft Heimat” in Cottbus op 5 mei 2020, die voortaan iedere dinsdag om 19.30 uur bij de stadsfontein in Cottbus zal plaatsvinden)
    Bron:
    www.pi-news.net
    Door: Wolfgang Taufkirch
    Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron(www.ejbron.wordpress.com)